הכשרה של שגב פותחת את שעריה

מסעדת השף הכשרה של שגב משה. צילום: אסף קרלה

שבים לפעילות: מסעדת השף הכשרה של השף המוערך שגב משה פותחת מחדש את שעריה בסניף הנתנייתי לאחר תקופה של שלושה חודשים בהם השביתה פעילות בעקבות הקורונה.

 תקופת הקורונה שפקדה את העולם כולו, השפיעה רבות על מגוון רחב של ענפים במשק. הקשיים לא פסחו על ענף המסעדנות בארץ והובילו בעלי עסקים רבים לחשב מסלול מחדש. במקרים רבים אתגרי הקורונה הובילו לסגירת עסקים ו/או להשבתת פעילות המסעדה.

לאחר תקופה ממושכת של שלושה חודשים בהם בחר השף שגב משה להשבית את פעילות המסעדה הכשרה שלו בנתניה, חוזרת המסעדה לפעילות ומציעה תפריט מהודק וחדשני המכיל מגוון רחב של מנות.

התפריט החדש של שגב מציע מגוון רחב של מנות בקטגוריות שונות, כגון: מרקים, סלטים, מנות שף, פסטה, בשרים ועוד ופועל בין הימים ראשון-חמישי בשעות 12:00:23:00.

צילום: אסף קרלה

ניתן להזמין גם מתפריט המשלוחים של שגב המציע מגוון רחב של מנות בקטגוריות שונות, כגון: מרקים, סלטים, מנות שף, פסטה, כריכים, כיסונים ועוד, ופועל בין הימים ראשון-חמישי בשעות 12:00-23:00.

התפריט החדש מכיל גם ארוחות עסקיות הכוללות מנה ראשונה, מה עיקרית, תוספת ושתייה קרה ומוצעות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:00.

בין המנות החדשות והבולטות בתפריט ניתן למצוא את סלט עוף ותפו"א – סלט תפו"א צלויים עם בצלים מהגריל, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, אורוגולה, רצועות חזה עוף עם איולי ועשבי תיבול (59 ש"ח), חזה עוף בראסרי – חזה עוף עסיסי צלוי עם פלפל גרוס ומלח ים, מוגש לצד תפוחי אדמה קטנטנים ובטטה (75 ₪)ודג תאילנדי – פילה דג צלוי מונח לצד קרם כתומים אסיאתי, שעועית ירוקה, פטריות צלויות ועלים מרעננים (89 ₪).

שניצל-חלה. צילום: אסף קרלה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*