גידול הידרופוני – רוצים לגדל ירקות בבית? זה מה שאתם צריכים ללמוד קודם לכן

אם אתם רוצים לגדל ירקות וצמחים בתוך המבנה הפרטי שלכם ושמעתם לאחרונה על גידול הידרופוני, הנה כל מה שאתם צריכים ללמוד בטרם תתחילו את הגידול הזה. אם כן, כאשר מדברים על גידול הידרופוני סופח לחות, מדברים על שיטה לגידול צמחים בתנאי תאורה לגידול צמחים אבל לא רק. בעניין התאורה המתאימה יידרש מכם לבחור נורות לד לגידול צמחים אבל מעבר לכך, יידרש מכם כן ללמוד את הנושא ולהעמיק בו.

אז נכון שלא יידרש מכם למצוא אדמה מתאימה היות ולא מדובר בשתילה המצריכה את זה, מאידך גיסא, כן יידרש מכם לבדוק את השיטה המתאימה ביותר שתניב לכם בסופו של דבר את הפרי המבוקש.

חושבים שזה נדיר למצוא גידול הידרופוני? יותר ויותר אנשים מבינים שזה הדבר והופכים את זה לא רק לגידול פרטי אלא לעסק לכל דבר – משהו שגם אתם יכולים לעשות, השאלה היא איך?

מה צריך בשביל לקדם גידול הידרופוני?

אם אתם רוצים לממש או לקיים גידול הידרופוני ולעשות שימוש בסופח לחות , חשוב שתדעו שאתם לא באמת פטורים מתחזוקה, כמו בכל דבר גם כאן יידרש מכם להיות מוכנים לכך ולמרות שאין אדמה, תצטרכו להקדיש למשימה כרבע שעה פעמיים בשבוע לכל היותר.

למה אתם צריכים תחזוקה? בפרט בכדי לוודא כי תנאי התאורה טובים, אבל בין היתר לבדוק שהמים לא נספגו והדשן וההזנה הופסקו. באמצעות מים ודשן נוזלי שמסתחררים יחד, הם כבר יגיעו לצמח גם בסיוע שלכם וכך הצמח יוזן בצורה הראויה שבסופה תביא לכם את הגידול המבוקש.

למה כדאי לבצע גידול בבית?

מבין שלל היתרונות, גידול הידרופוני מאפשר תנאים מתאימים ונוחים ואתם לא באמת צריכים להיות סביב הדבר הזה כל הזמן. כמו כן, אתם יכולים לקחת את המים המוזנים ולהזין בשנית ובשלישית את הצמחים שלכם – הרווח בעיקר בהוצאה של מים וחשמל למערכות.

בנוסף לכך, כשמדברים על שטחי יבול גדולים, מדברים על הצורך בהשגחה ועובדים וכאן, קל יהיה לכם לשלוט בנעשה והכול יתבצע ללא זיהומים אקולוגיים שגם עליהם חשוב לדבר כאן.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*