וולט – לקבל אוכל טעים הביתה חם ומהר

צילום: Depositphotos

אם אתם מחפשים חברת שליחויות מהירה עם אוכל טעים וחם אתם חייבים לנסות את וולט. בוולט שהינה חברת שליחויות תמצאו מגוון מאכלים שונים ממיטב המסעדות האיכותיות ביותר שיש ושאינן מבצעות משלוחים ישירות לבית. כל מה שאתם צריכים זה להוריד את האפליקציה לסמארטפון שלכם ולחפש את המסעדה שאתם רוצים להזמין ממנה.

מהי חברת וולט?

חברת וולט היא חברת משלוחים למסעדות אשר מאפשרת דרך שימוש באפליקציה הזמנת אוכל ממגוון מסעדות היוקרה שאינן מבצעות משלוחים ישירות לבית. השימוש באפליקציה להזמנת המשלוח הוא ידידותי, נוח וקל וכולל הליך קצר ופשוט ללא זמני המתנה ארוכים ועם מעקב למשלוח אחר ההזמנה עד להגעתה. הודות לכך, ניתן לעקוב ולדעת באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלכם והיכן השליח בדרך אליכם.

איך מבצעים משלוחים עם וולט?

על מנת לבצע משלוח עם חברת המשלוחים וולט, יש צורך להוריד את האפליקציה למכשיר הסוללרי שלכם, לבצע הרשמה קצרה ואתם יכולים להתחיל להזמין. בעת בחירת האוכל יופיעו לכם מגוון מסעדות באזור המגורים שלכם וכל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור את האוכל המועדף עליכם מהמסעדה שאתם רוצים ולבצע את ההזמנה. לאחר ביצוע ההזמנה תוכלו לראות היכן נמצאת ההזמנה שלכם עד שהיא תגיע ישירות לביתכם. כל התפריטים של המסעדות נמצאות בתוך המסעדות, והתשלום עבורם הוא באמצעות כרטיס אשראי אותו אתם מכניסים בעת ההזמנה. לאחר מכן יופיע לכם שעון עם הזמן שההזמנה אמורה להגיע כך שתוכלו לעקוב אחרי ההזמנה שלכם עד שתגיע לפתח דלת ביתכם.

למי מתאים משלוחי וולט?

משלוחי וולט מתאימים לכל מי שרוצה אוכל טעים, חם ומהיר ישירות לבית, גם ממסעדות שלא עושות משלוחים בכלל. כך שאתם אתם חובבי אוכל מושבעים ואתם רוצים אוכל טעים ואיכותי ממסעדות שלא מבצעות משלוחים ישירות לבית, וולט היא האפליקציה שאתם צריכים. האוכל עם וולט מגיע מהר, חם וטעים.

למה כדאי לכם להזמין מוולט?

אם אתם מזמינים לא מעט אוכל במהלך השבוע, או שאתם לא יודעים לבשל, באמצעות אפליקציית וולט תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

משלוחים ממיטב המסעדות היקרות – משלוחי האוכל הינם ממיטב מסעדות היוקרה בישראל אשר אינן מבצעות משלוחים.

מהירות המשלוח – משלוחי האוכל הם מהירים ביותר ביחס למשלוחים ממסעדות אחרות. תוך חצי שעה האוכל מגיע לבית שהם חם וטעים ללא עיכובים או הפתעות.

ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה – ניתן לעקוב אחרי ההזמנה מרגע ביצועה ואך להגעתה. כמו כן, ניתן לראות את הזמן שמוקצב למשלוח האוכל ומתי הוא אמור להגיע. כך שאתם יכולים לדעת בכל רגע היכן השליח נמצא והאם הוא קרוב לאזור מגוריכם.

שירות לקוחות זמין – בכל בעיה שיש לכם בין אם זה לאחר ההזמנה או לפני אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט ולדבר עם נציג זמין שיענה לכם תוך דקות ספורות ויטפל בבעיה.

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*