מה ההבדלים בין הטוסטרים השונים שחשוב שתבדקו

depositphotos

אין דבר יותר מנחם מלהגיע הביתה ולהתפנק בטוסט טוב… טוסט יכול להיות מרכיב עיקרי בתור ארוחה עשירה לילדים, טוסט יכול להיות לארוחת בוקר ומלבד לטוסט עצמו, אנחנו נרצה לבחור טוסטר שמעניק לנו מגוון נוסף של אפשרויות בישול, בין היתר פנקייקים, וופל בלגי ועוד.  ההבדל בין הטוסטרים השונים בא לידי ביטוי לפי הגורמים הבאים:

  1. גודל – הטוסטר הביתי המוכר יכול להכיל בין טוסט אחד לשניים. עם זאת, כאשר אנחנו משפחה מרובת ילדים או שאנחנו משתמשים בטוסטר לצורך תעשייתי יותר (משרד, קייטרינג וכן הלאה), יש לנו אפשרות לבחור בטוסטר שיכול להכיל יותר משני טוסטים. ישנם טוסטרים שיכולים להכיל 4 טוסטים בפעם אחת, חלק שמונה והחריגים גם יכילו 12. כאשר אתם בוחרים את גודל הטוסטר יש לקחת בחשבון גם מקום אחסון.
  2. טוסטר קופץ – גם טוסטר קפיץ וגם טוסטר לחיצה נמצאים תחת הקטגוריה של טוסטרים. טוסטר קפיץ מיועד בעיקר לצנימים, ואילו טוסטר לחיצה יהיה מיועד עבור טוסטים ועוד. הדגמים החדשים של הטוסטרים מכילים בתוכם תבניות שונות אותן ניתן להחליף בכל שימוש. התבניות מעניקות לנו לשפוך בלילה של פנקייק לדוגמא ולהנות בעצם מפנקייקים במכשיר חשמלי, כמו כן לגבי וופל בלגי ואפשרויות אחרות נוספות.
  3. הספק – נתון חשוב שיש לבדוק לפני שאתם קונים טוסטר מצנם הוא הספק הוואט של הטוסטר. זה לא משנה אם אתם בוחרים טוסטר לחיצה או קפיץ, ההספק צריך להיות מתאים. הספק טוסטרים לרוב ינוע בין 700 ועד 2,400 וואט. ההספק מציג לנו את הכוח והמהירות בה נוכל להנות מטוסט מוכן. כמו כן, כאשר יש לנו הספק גבוה נוכל להנות מהכנה נוספת של מוצרים שלוקח להם יותר זמן להתבשל, בין היתר בשר (טוסטר פסים). הטוסטרים החדשים יעניקו לכם את האפשרות לבחור את הטמפרטורה הרצויה בהתאם לסוג המזון אותו אתם רוצים לבשל.
  4. אחריות – ההבדל שיש באחריות יבוא לידי ביטוי בהתאם למקום ממנו אתם רוכשים את המוצר והמותג אשר מספק את הטוסטר. האחריות כמו כן משתנה בהתאם למחיר אותו אתם משלמים. המחיר אותו נשלם עבור טוסטר יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ועד כ-1,500 ש"ח עבור טוסטר מקצועי. כאשר מדובר על טוסטרים יוקרתיים אנחנו נרצה אחריות לפחות לשנתיים. כאשר מדובר על טוסטר פשוט יותר, אנחנו לא צריכים להתפשר על האחריות ולקבל אחריות בין חצי שנה לשנה.
  5. ניקיון – עוד פרמטר חשוב שיש לבדוק לפני שאתם בוחרים טוסטר הוא האם יש לכם אפשרות לפרק את הטוסטר. פירוק הטוסטר מאפשר לנו לנקות ביעילות את המוצר, לשלוף את מגש הפירורים הנשלף ובדרך הזאת, גם יהיה לנו נוח יותר לאחסן את המוצר וגם הוא יישמר לטווח הארוך.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*