מותג הפסטה המוביל ברילה יוצא במהלך התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה: אריזות חדשות ללא פלסטיק

אריזות חדשות. צילום: אסף לוי

ברילה, כמותג הפסטה המוביל בעולם ובישראל, יוצא בימים אלה במהלך רחב למען כדור הארץ והסביבה, התומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה במסגרתו משיק המותג אריזות חדשות ומסיר מכל אריזות הפסטה את חלון הפלסטיק שהיה על חזית האריזות עד כה. המהלך כולל קמפיין תחת המסר: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק"

במסגרת המהלך הבינלאומי הרחב יוצא המותג ברילה בקמפיין גם בישראל, שיעלה השבוע תחת הסיסמא:  "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק".  מטרת הקמפיין החדש של ברילה  לעודד קיימות, שימוש חוזר ובכדי לעודד שמירה על סביבה נעימה ונקייה יותר. הקמפיין כולל פעילות משפיענים,  קמפיין דיגיטלי נרחב וכן פעילות ברצפת המכירה.

אריזות חדשות. צילום: אסף לוי

לדברי  אליאור צחי מנהל שיווק ברילה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של ברילה Good for you, Good for the planet  פועל המותג להפחתת השימוש בפלסטיק, מתוך רצון להתחבר לאג'נדה הרווחת בעולם בנושא הקיימות. כמותג פסטה מוביל בישראל, אנו גאים לקחת חלק בקמפיין ולעורר מודעות בנושא הן בקרב הצרכנים והן בקרב היצרנים".

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*