במסעדת HARVEY'S חוגגים את חג האוהבים בתפריט רומנטי ואנין שישאיר לכם טעם של עוד 

שולחן מנות מ Harvey's smokehouse. צילום אליקים כהן

חג האוהבים בפתח והשף חיים (הארווי) סנדלר, הבעלים והשף של מעשנת העץ הירושלמית HARVEY'S, מזמין אתכם לחגוג את חג האוהבים בתפריט רומנטי של חגיגת בשרים איכותית ואנינה בעלות של 250 ₪ בלבד  שתשאיר לכם טעם של עוד…

בתפריט הרומנטי החגיגי תמצאו:

200 גרם בריסקט מעושן

200 גרם רוסט ביף 

200 גרם כבש מפורק 

*המנות מוגשות בתוספת סלט קולסלאו וצ'יפס. 

גם בחזית הקוקטיילים תוכלו למצוא קוקטיילים טעימים 1+1 במחיר מפנק במיוחד של 46 ₪ בלבד למשקה:

Romeo & Juliet  /  / The Smokey  / Pink Lady 

ב HARVEY'S SMOKEHOUSE  ניתן לארח כ 100 סועדים בפנים ועוד כ 70 סועדים בחוץ. סנדלר השקיע כ100 אלף שקל בשיפוץ המסעדה; צביעת הקירות על ידי אמן ציורי קיר, ריהוט ואבזור המקום כולל רכישת 2 מעשנות עץ חדשות ענקיות שהובאו במיוחד מארה"ב. 

שולחן מנות מ Harvey's smokehouse. צילום אליקים כהן

שף הרווי סנדלר, יליד קנדה עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. הרווי עלה לישראל והמשיך לעסוק בתחום הקולינריה ובהמשך עסק גם באירועים פרטיים שם פגש בשותפו העסקי אשר יחד רכשו את גבריאל הירושלמית- והמשיכו את המסורת המאפיינת – מסעדת שף העושה שימוש בחומרי גלם משובחים תוך הקפדה יתרה על פרטים. לפני  כשנתיים וחצי פתח הרווי את מסעדת HARVEY'S  מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים וכך הגשים חלום. לפני כשנה וחצי פתח גם מסעדת המבורגרים-BURGER SHACK HARVEY'S וחולם לפתוח עוד מקומות אוכל להכיר לישראלים את הטעם האמריקאי המשובח.

כשרות מהודרת – רבנות ירושלים. יפו 33 , ירושלים 02-6246444  שעות פתיחה: יום א'-ה' 12:00-23:00

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*