ההגבלות על היחיד – האתגר המשמעותי של חדלות פירעון

תמונה: pexels

הוצאה לפועל – הליך חדלות פירעון הוא הליך פיננסי עם משמעות חינוכית ואישית, אשר מבקש לשנות את הרגלי החיים של החייב. יש יותר ויותר אנשים שלא יודעים איך להתמודד עם החובות שלהם ולכן, המחוקק מעוניין לייצר תהליך שיקומי עם תוצאות אפקטיביות לעתיד של היחיד. יחד עם זאת, החל מהרגע שבו הגשתם צו לפתיחת הליכים, יש צורך לייצר הגבלות על מנת למנוע היווצרותם של חובות נוספים שיכולים לסכן את יציבות ההליך כולו.

מה הם היתרונות של עבודה עם עורך דין לחדלות פירעון

פשיטת רגל – בכל מה שנוגע להתמודדות עם ההגבלות במהלך הליך חדלות פירעון חשיבות העבודה עם עורך דין לחדלות פירעון יכולה להיות יתרון גדול. מצד אחד, אתם נכנסים להליך כאשר ברור לכם שיהיו הגבלות ואילו הגבלות צפויות להיות עליכם. למשל, צו עיכוב יציאה מן הארץ, או האפשרות לניהול חשבון עובר ושב אחד ביתרת זכות עם הוראת קבע ושימוש בכרטיס חיוב מיידי. כמו כן, עורך דין יכול לתעד את השינוי ההתנהגותי של היחיד לאורך הדרך, ולשקף זאת בפני בית המשפט אשר ינסה לעזור ליחיד לסיים את ההליך בהצלחה. כך שההחלטה האחראית והנכונה היא לפנות לעזרת עורך דין חדלות פירעון, מיד כשאתם מתחילים לחשוב ברצינות על ההליך.

ניתוח נכון של כל שלב – מאפשר קבלת החלטות נכונות

יהיה קל מאוד לוותר על הידע והניסיון המקצועי של עורך דין חדלות פירעון, במצב שבו אין לכם מספיק כסף כדי ללכת למכולת. אבל בטווח הארוך זוהי החלטה מסוכנת ולא נכונה עם השפעה מאוד נרחבת על מידת ההצלחה של ההליך. כלומר, היכולת של עורך הדין להסתכל על התמונה הגדולה ולהבין מה הוא המצב שלכם אל מול הדרישות של המחוקק הישראלי, יוצרת ניתוח מסודר וברור של כל האופציות שעומדות על הפרק. אז אל תהססו לקחת את הזמן ולחפש עורך דין שייתן לכם את הביטחון הדרוש ויסייע לכם להכיר את הפתרונות האולטימטיביים והנכונים ביותר למצב שלכם נכון להיום.

המאמר בחסות אתר החדשות bignews

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*