ככה מכינים את זה כמו שצריך – מגשי פירות מעוצבים

צילום: פרימדונה

מגשי פירות זה משהו שיכול להיות שייך בהמון תרחישים. ממתנה ליום האם, מתנה ליולדת בבית החולים וכמובן בתור קינוח מיוחד לסיום סעודה חגיגית במיוחד – בכולם זה שייך להביא מגש פירות ססגוני ומפתה! פירות הם הדבר הכי טעים והכי בריא שאתם יכולים להציע במקרים חגיגיים.

בימינו אנחנו מחפשים דרך לרגש את האהובים והמכרים שלנו. מגשי פירות יכולים לעזור לנו בזה. הם יכולים להגיע בכל צורה וצבע, והטעם שלהם מופלא. מי שרוצה לעשות חגיגה נהדרת עם טוויסט מתוק ותוסס בסופו, מגשי פירות מעוצבים יכולים לקחת בזה תפקיד חשוב!

איך מעצבים מגש פירות בצורה הכי מושכת שיש

יש הבדל בין מגשי פירות מעוצבים לסתם ערימה של פירות. כאשר אתם הולכים לשוק או לסופרמרקט וקונים פירות וירקות, אתם לא שמים לב לפוטנציאל הגדול הגלום בהם ובמה שאפשר להכין מהם. לא סתם עולם קולינרי שלם מתרחש סביב פירות וירקות – שייקים, סלטי פירות, עוגות ועוגיות למיניהם שעושים שימוש בפירות מצבעים שונים. מגש פירות למעשה לוקח את הפרי בטבעיותו, ומציג אותו כמות שהוא לעיני כל. לא תאמינו עד כמה שזה מפתה!

סידור שעושה את ההבדל

חשוב לדאוג לסדר וארגון על גבי המגש כך שלכל פרי תהיה את ההדגשה שלו בתמונה הכללית. תוכלו לעשות ממש יצירת אומנות מרשימה אם תדעו לערוך את הפירות נכון. תדאגו שהם לא יעלו אלו על אלו, גם כדי שהם לא ימעכו אחד את השני וגם כדי שהצופה מן הצד יוכל להעריך נכון את המראה המופלא של המגש. הקפידו על תיאום של הצבעים והפיזור הנכון שלהם על מנת להדגיש אלמנטים מיוחדים. ישנה חשיבות עמוקה למיקום של כל פרי ולתנוחה שלו!

הגישו את הקערה בצורה נכונה

חשוב לדאוג להביא את המגש בזמן. לא לפני ולא אחרי – בדיוק בזמן. פירות צריך להגיש כשהם טריים ואיכותיים, בלי שיעמדו בחוץ חשופים המון זמן לשמש ולזבובים, במיוחד אם האירוע נמצא בחצר או גינה פתוחה. דאגו לשמירה על קירור בכדי להגיש מגש פירות טרי, טעים ומפתה!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*