להכין אוכל מטוגן בלי שמן, בלי מחבת ובלי כיריים –

צילום: טקה סטודיו

זה לא סוד שמזון מטוגן הוא טעים ומנחם, אך יש לו חסרונות בריאותיים. לכן בשנים האחרונות צבר תאוצה טרנד חדש: טיגון-אוויר (AirFry).  אם עד היום בישול כזה הצריך סירי טיגון-אוויר ייעודיים, כעת מציג מותג מוצר החשמל TEKA תנור עם פונקציית טיגון אוויר,  שמאפשר להנות מהטעם העשיר של מזון מטוגן ללא החסרונות הבריאותיים, ללא הצורך לנקות או להיפטר מריחות הטיגון ותוך ייתור השימוש בכלים ייעודיים.

התנור הרב תכליתי של מותג מוצרי החשמל TEKA מציג מספר פיתוחים המייתרים את השימוש בשמן ואת הצורך להפוך את המזון בעת הטיגון:

פונקציית AirFry של התנור היא פונקציה מיוחדת לטיגון – אוויר המעניקה למזון קראנצ'יות וטעם עשיר, ללא שמן.
אין צורך להפוך את המזון בטיגון זאת הודות ל FryMaster Box – מגש חתוך המאפשר זרימת חום אחידה בתנור, ומייתר את הצורך להפוך את המזון בעת הטיגון, והודות למערכת המפזרת את החום באופן שווה דרך החלל.

צילום: טקה סטודיו

מבחינת יעילות ונוחות שימוש, מדובר בתנור רב תכליתי המסוגל להכין שלל מתכונים. נפח התנור הוא  70 ליטר נטו, 30% יותר בהשוואה לתנורים אחרים. בנוסף, התנור מצויד בטכנולוגיית ניקוי עצמי HydroClean.
מבחינת יעילות אנרגטית, לתנור דירוג אנרגטי A+ המאפשר חיסכון של כ-20% בצריכת החשמל. התנור יכול לבוא במידה קטנה יותר כחלק מסדרת compacts הכוללת מוצרי חשמל קומפקטיים אינטגרליים המשתלבים בארון ומגיעים בגודל של 60x 45 ס"מ. כך לא חייבים לבחור בין תנור אידוי לתנור טיגון אוויר או מיקרו, אפשר לשלב מגוון אפשרויות במטבח אחד.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*