לרהט ולעצב את הבית

צילום: PIXABAY

כאשר מדברים על ריהוט ועיצוב של בית חדש או קיים הרי שלרוב העשייה מתרכזת בכמה אזורים בבית והם המטבח, הסלון ודלתות הפנים. מטבחים וסלון באופן טבעי הם המראה של הבית והם מה שהאורחים רואים כשהם מגיעים. לרוב אנו רוצים שתהיה הרמוניה וזרימה בין עיצוב המטבח לסלון, כאשר עיצוב הפנים של החדרים פחות גלוי לעין ולכן הוא בהתאמה אישית יותר למי שישן או עובד בכל חדר וחדר. מה שכן, כאשר מדובר על דלתות פנים בבית הרי שהן חלק בלתי נפרד מהרושם הראשוני של הבית.

שיקולים בעיצוב מטבחים

כאשר מתכננים ומעצבים מטבח יש שיקולים רבים הן בהיבט התקציב, והם בהיבט הטכני, העיצובי והשימושיות. חלק מהבחירות שלנו לגבי עיצוב ומראה המטבח נגזרות מהגודל, מהכיוון אליו פונה המטבח, ולעתים אנו מתבססים על מה שהקבלן נתן ומשדרגים חלק מהדברים.

כמובן שמיקומו של אזור המטבח בבית הוא אלמנט מרכזי, כאשר לרוב נוח מאוד שהמטבח ממוקם ליד פינת האוכל ובהמשך ישיר נמצא הסלון. אם המטבח גדול ורחב הרי שרבים מעדיפים לפתוח אותו ולא לחסום אותו ואת הסלון בקיר חוצץ. אם מדובר במטבח פינתי או שיש לכם צורך במטבח אחורי המשאיר את הבלגן והבישולים מאחור – הרי שמטבח סגור הוא הפתרון.

צילום: PIXABAY

שיקולים בעיצוב דלתות פנים

אחרי שתכננו ועיצבנו את המטבחים מגיע תורן של דלתות הפנים. כאמור, דלתות פנים בבית הן חשובות מאוד – הן במישור הפונקציונאלי והן במישור העיצובי. הדלתות מחפות על החדרים והן משולבות בקירות הבית, ולכן הן בולטות ומרכזיות. בהתאם לתקציב שלכם בחרו דלתות פנים שיתאימו לאורח החיים שלכם כמה שיותר בהיבט של סינון רעשים, עמידות ואיכות, דחיית נוזלים וציפוי איכותי. בהיבט העיצובי – זה תלוי מאוד אם אתם מעדיפים צבע אחיד חלק עבור כל דלתות פנים הבית, או שאתם מרשים לעצמכם לשחק עם העיצוב ולגוון עם צבע או עיצוב שונה עבור כל דלת ודלת.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*