על הדבש ועל העוקץ

צילום: PIXABAY

עם בואו של האביב , הטמפרטורות עולות , יש ריח של פריחה ולבלוב באוויר ועם כל הכיף מתחילים להופיע חרקים מעופפים ובעיקר ייתושים. הייתושים הם מסוג החרקים המעופפים שנחשבים למסוכנים מאחר והם והם יכולים להעביר מחלות מאחד לשני , לגרום לאלרגיות, גירודים, תחושת אי נוחות ועוד.. לכן, כולנו רוצים להימנע מעקיצות ייתוש או לייתר דיוק עקיצות של ייתושה (נקבה). כן כן, קראתם נכון! מי שעוקצת אותנו היא הייתושה (נקבה) ולא היתוש. הנקבה היא זו שעוקצת אותנו אחר והיא זקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלנו לצורך הפקת הביצים שלה. הייתושה ניזונה גם מפירות ואולם, כאשר מגיע הזמן לייצר ביצים, היא מתחילה לחפש "קורבנות" כדי לשאוב מהם את הדם. הייתושה מסוגלת לשאוב כשישה מ"ג דם בכל עקיצה. כמות זו נחשבת לכמות גדולה,  שכן משקל גופה של היתושה כמעט זהה ואף קטן לפעמים קטן יותר מכמות זו. לאחר שהיתושה עוקצת אותנו, היא מחפשת מאגר מים כדי להטיל את הביצים שלה. לכן חשוב מאוד שלא להותיר מאגרי בבית בסביבת המגורים שלכם וזאת כדי למנוע את התרבות היתושה בסביבת מגוריכם.

הדברה – בארץ ובעולם קיימים כמה וכמה פתרונות כדי להימנע מעקיצות יתוש  או לייתר דיוק עקיצות ייתושה כגון: תרסיסים, משחות, נרות, , צמידים שמרחיקים יתושים, התקנת רשתות וגם קוטלי יתושים.

הפתרון הטוב ביותר כדי להימנע מעקיצות וגירודים הוא קוטל ייתושים מוסקיטו איטלקי שהוא קוטל יתושים מומלץ אודות לשנאי החזק האיטלקי שלו.

קוטל ייתושים או בשמו הנוסף קטלן יתושים, מטרתו למשוך אליו אליו את הייתוש בעזרת הנורה האולטרא סגולה ובעת שהחרק המעופף או הייתוש מתקרבים אליו, אז השנאי האיטלקי קוטל אותם באופן מיידי. השנאי הוא הלב של קוטל יתושים שכן ככל שהשנאי יותר חזק ועוצמתי, כך הייתוש או החרק המעופף נקטלים חזק יותר ואף אחד מהם לא יכול לברוח.

אודות לשנאי האיטלקי החזק, קטלן יתושים מוסקיטו מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים כמו: זבובים, ברחשים, חומייני, פרפרים ואפילו דבורים!!!

אם כן, קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו הוא הפתרון הטוב ביותר למניעת עקיצות וגירודים שכן הוא קוטל ייתושים ועוד חרקים מעופפים אחרים. היתרונות של קטלן יתושים הם רבים :

קל לשימוש, קל לתחזוקה , אינו פולט חומרים רעילים, בטיחותי לשימוש, יעיל נגד סוגים רבים של חרקים מעופפים ועוד.

קטלן יתושים מוסקיטו M11  מורכב בעיקרו משני רכיבים עיקריים שהם שנאי איטלקי ונורה אולטרא סגול תוצרת פיליפס. תפקידה של הנורה הוא לגרום לייתוש להתקרב אל עבר הרשת החשמלית.  ברגע שהייתוש או החרק המעופף מתקרבים אל קטלן היתושים, אז השנאי קוטל מייד את החרק המעופף או הייתוש.

זכרו! הנורה לא הורגת את הייתוש, אלא רק מפתה את הייתוש להתקרב אל קוטל יתושים. מי שהורג את הייתוש הוא השנאי, ולכן חשוב מאוד לרכוש קוטל יתושים עם שנאי חזק כמו קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי שמגיע עם שנאי איטלקי חזק.

חשוב לזכור, קוטל יתושים מומלץ הוא קוטל יתושים חזק שמגיע עם שנאי עוצמתי שמצליח באמת לקטול את היתושים ולא רק לגרום להם להתעופף ולהתקרב אליו.

אז למה אתם מחכים, רכשו עוד היום קוטל יתושים מומלץ , מוסקיטו איטלקי, שבעזרתו תוכלו לעבור את חודשי הקיץ החמים ללא עקיצות וללא גירודים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*