מגש פירות יבנה – ככה מכינים הפתעה מצוינת!

קרדיט תמונה: פרי גנך

חושבים על רעיון מדליק ומעניין במיוחד לסט קינוחים עשיר ומפנק? מגשי פירות עם מבחר של צבעים, טעמים וניחוחות זה מה שאתם צריכים! היום כולם יודעים – לא פותחים שולחן קינוחים ללא מגשי פירות עם מבחר פירות טריים ומתוקים שיעשו לכם את היום.

הצעת הגשה של מגשי פירות זה אמנם לא דבר חדש אך זה קיבל תאוצה מבחינת הפופולריות בשנים האחרונות באירועי יוקרה, שמחות ואירועים מיוחדים אחרים. אי אפשר שלא להיתקל בהם, לצד כוסיות שמפניה או מתוקים אחרים – מגשי פירות המוצעים לאורחים בחתונה או אירוע השקה תמיד תופסים מקום של כבוד. אז איך להכין מגש פירות יבנה כמו שצריך? כל זאת ועוד תמצאו כאן.

 

מה לשים בתוך הסל?

כשבוחרים לעשות מגש פירות, צריך לחשוב על הקונספט וכל המרכיבים. אילו פירות תכניסו בפנים? האם פירות העונה הנוכחית או פירות אקזוטיים נדירים? יש לכם מגוון שלם של פירות שתוכלו להכניס בפנים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא את הטעם והסגנון של האורחים או מקבלי המתנה, לאילו טעמים הם יותר מתחברים והאם הם בכלל בסגנון של לקבל מגש פירות בתור מתנה.

אפשר להכין מהפירות מעין "סושי" ברולים. ממש כמו סושי אמיתי, את הפירות חותכים ועורכים בצורה מיוחדת שמזכירה את המאכל היפני האהוב. אפשר פשוט גם לפרוס לפרוסות ולסדר בצורה מיוחדת בשלל צורות ועריכות מרהיבות.

 

איך להגיש אותם?

כאשר מדובר במתנה כמו מגש פירות יבנה, צריך להיזהר. מדובר במאכלים עדינים המוגשים טריים, ולכן כל הנושא של שילוח והגעה למקום היעד הינו חשוב ביותר. אתם לא רוצים שמקבל המתנה או האורחים במסיבה יקבלו מגש פירות מבולגן או לא טרי בגלל טלטולי הדרך, נכון? אז חשוב לערוך את מגש הפירות סמוך לזמן ומקום האירוע או למקבל המתנה, ואם שולחים ברכב לדאוג שהמתנה לא תקבל חבטות בזמן הנסיעה.

אם יש אפשרות, מומלץ לשמור על מגשי הפירות בקירור מתאים. לא חם מדי ולא קר מדי, אלא בדיוק בטמפרטורה הנכונה עבור פירות חתוכים. כשם שאתם תדאגו למשלוח הפירות, כך המתנה תהיה איכותית וטובה יותר!

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*