מוצרי התינוקות החדשים לשנת 2022

צילום: Canva

כשתינוק נולד הרצון לפנק אותו בכל טוב הוא רצון שמוכר לרבים מאיתנו. לכן, כדאי להשקיע במוצרי תינוקות שונים ומגוונים שיוכלו לעשות בשביל התינוק שלכם גם פעולות של שעשוע, גם הרגעה והרדמה, וכלל מוצרים שיהיו שימושיים לכם ויסייעו לכם בטיפול בתינוק. במאמר זה נסקור מוצרי תינוקות חדשים שכדאי לקנות ונסביר על השימוש בהם. למוצרי תינוקות במבצע לחצו כאן

מוצרים שימושיים לטיפול בתינוק

  • מכשיר לאימון שינה – מאמני שינה הם מוצר חדש וכיפי שמסייע להורים חדשים ללמד את הילד שלהם מתי הזמן לישון ומתי הזמן לקום. המכשירים הללו כוללים בדרך כלל שעון ויכולים לכלול גם מנורת לילה כך שיוכלו לשמש אתכם למספר דברים, אבל בעיקר זה מקל על ללמד את הילד מה לו"ז השינה שלו.
  • מקרנים – מקרנים הם דרך מקסימה לשדרג את התקרה בחדר של התינוק. המקרן יכול להפוך את התקרה בחדר לשמיים זרועי כוכבים, ולהשמיע מוזיקה מרגיעה בו זמנית וכך לחסוך מכם את המאמץ בהרדמת תינוק. למעשה, ההקרנה על התקרה והמוזיקה מסייעים להרבה תינוקות להירדם במהירות. למוצרי תינוקות במבצע לחצו כאן.
  • צעצועים רכים – צעצועים רכים הן מוצר תינוקות שעוצב במיוחד כדי להרגיע את התינוק בעזרת צלילים, תאורה ולפעמים אפילו חיבוקים מהבובה. סך הכל מדובר בצעצוע רך ומרגיע שמקל על הורים בהרגעת התינוק.
  • מנורות לילה – מנורות לילה ונגני מוזיקה מפיצים אור רך ונעים שמקל על ההרדמה של התינוק ומהווה חבר ללילה בשביל התינוק שלכם ככה שהוא לא מרגיש לבד ונרדם בקלות.
  • מגן ראש – מגן ראש לתינוקות שומר על הגפיים של התינוק בתוך העריסה, המגן עושה זאת תוך כדי שאינו מגביל את זרימת האוויר ולא גורם לתינוק לאי נוחות, והוא מתאים לכל גודל של עריסה או מיטת תינוק.
  • משטח החתלה – בעבר משטחי החתלה היו לא נוחים להעברה ממקום למקום ובמקרים שונים אף כבדים, אך כיום אפשר למצוא משטח החתלה קל לנשיאה ונוח להעברה מחדר לחדר.
  • שק שינה to go – אם אתם רוצים לנסוע עם התינוק שלכם למקומות שונים שק השינה הזה הוא בחירה מעולה וחדישה. לשק השינה הזה יש תוספות ייחודיות שמאפשרות חגירה של התינוק באופן בטוח ויש בו חמש נקודות רתימה שתוכלו לטייל עם התינוק בנוחות.
  • שמיכת במבוק – שמיכת הבמבוק יכולה לשמש לדברים שונים, מסינר הנקה ועד צילייה לעגלה. בד הטטרה ממנו עשויה שמיכה זו הוא בד שסופג באופן מיטבי ומתאים לשימוש בתנאים שונים, הוא סופג נוזלים באופן יוצא דופן ונוח לשימושים רבים.
  • מד חום לאמבטיה – מד חום זה מיוצר בצורת צעצוע כדי לשעשע את התינוק בעת הרחצה, אך בו זמנית הוא שימושי כדי לדעת אם המים חמים או קרים מדי בשביל התינוק. אם משהו לא תקין בטמפרטורת המים מד החום מתריע על כך. למד החום, למוצרי תינוקות במבצע לחצו כאן.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*