מחפשים יין כשר? כל הסטיגמות שחובה לנפץ

מה הדבר הראשון שתשימו על השולחן כאשר אתם מארחים בני משפחה או חברים קרובים? התשובה היא כמובן בקבוק יין איכותי, שיאפשר לכולם לתפוס ראש ולהיות יותר קלילים. עם זאת בכניסה לחנות יינות תוכלו לגלות כמות עצומה של אפשרויות שונות על המדף.

אם אתם מחפשים בקבוק יין מושלם יהיה עליכם לקחת בחשבון את כל האפשרויות הקיימות. תרצו לדעת כי אתם מביאים את עצמכם לעשות את הבחירה הנכונה מבחינתכם. מי כמוכם מכיר את האורחים שהולכים להגיע אליכם ולשתות מאותו בקבוק. אם החלטתם לרכוש יין כשר, חשוב שתבינו כי חלק מהסטיגמות הקיימות בכלל לא נכונות. טוב תעשו אם תנפצו את הסטיגמות לפני שתרכשו יינות כשרים.

 

קיימים מעט יינות כשרים

אל תחשבו כי מעצם העובדה שתרצו לרכוש יין כשר מבחר האפשרויות יהיה דל. יקבים ישראלים נמצאים בכל פינה, מרביתם מייצרים יינות כשרים עבור חנויות ובתי עסק בישראל. מה שאומר שבכל חנות יינות תוכלו למצוא כמה עשרות טובות של יינות כשרים על פי חוקי ההלכה. מה שיאפשר לכם לבחור את הבקבוק שיהיה הכי מתאים לכם בהתאם לשיקולים שונים. אין סיבה שתמצאו את עצמכם מתפשרים גם בעת רכישת בקבוק יין שהוא כשר. המחשבה כי יש היצע מועט של אפשרויות שגויה מיסודה, מספיק שתיכנסו לחנות יינות כדי להבין זאת.

קרדיט תמונה: freepik

 

בקבוק יין כשר יקר בהרבה

על בקבוק יין איכותי צריך לשלם, זה לא משנה אם מדובר על בקבוק כשר או שלא. כל מי שרוכש באופן קבוע בקבוקי יין יכול לספר כי המחירים לא נמוכים, את העובדה הזאת חייב להכיר. יינות כשרים לא יהיו בהכרח יקרים בהשוואה ליינות שהם לא כשרים. המחיר נקבע בהתאם לאיכות של היין, ולא לפי עצם היותו יין כשר או שלא. כך שהמחשבה שיינות כשרים יהיו באופן אוטומטי יותר יקרים היא מחשבה לא נכונה. אנו מציעים לכם להגיע עם תקציב לרכישה כדי שתוכלו למצוא את היין המושלם לכם. גם בתקציב נמוך יחסית תוכלו למצוא יין מעולה שיהיה כשר למהדרין.

 

יינות כשרים פחות טעימים 

הסטיגמה הכי שגויה היא לחשוב כי יין כשר יהיה פחות טעים בהשוואה ליין לא כשר. המחשבה הזאת יכולה לנבוע מכך שבתהליך הייצור יכולות להיות מגבלות שפוגעות בטעם. זה נכון שייצור של יינות כשרים יהיה שונה לעומת יצור של יינות לא כשרים. אך עדיין יין שהוא כשר מיוצר באיכות גבוהה, כזאת שלא נופלת מהאיכות של יין שהוא לא כשר. תוכלו למצוא יינות כשרים שזכו בתחרויות בינלאומיות רבות, כך שהם גברו על יינות לא כשרים. הבחירה איזה יין לקנות לא צריכה להיות לפי מידת הכשרות שלו בהתאם לחוקי היהדות. יהיה עליכם לבחור את היין בהתאם להעדפה האישית שלכם ושל האורחים שמגיעים אליכם. 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*