נתונים מפתיעים: מה הישראלים הכי אוהבים לנשנש בזמן צפייה במשחקי המונדיאל?

מונדיאל באדיבות יאנגו דלי

חצאי הגמר של מונדיאל 2022 יוצאים לדרך והישראלים בטירוף, הברים מפוצצים עד אפס מקום וכולם עוד מדברים על ההדחה הכואבת של רונאלדו. רגע לפני שהטירוף ממשיך, קבוצת YANGO חושפת את הנתונים הכי מפתיעים ומסקרנים של הטורניר העולמי, מצד קצת אחר:

מסתבר שלא רק מרוקו הפתיעה אותנו במונדיאל הזה, אלא גם הצופים הישראלים: לפי נתוני Yango Deli, בזמן המשחקים הרכישה שבוצעה הכי הרבה היא בקבוקי קולה זירו, כאשר למקום השני הגיעה קוקה קולה רגילה. נציין, כי נרשמה גם עליה בהזמנת הבירות והמשקאות החריפים, אך הם עדיין לא הגיעו לרשימת המוצרים המובילים.

בקטגוריית הנשנושים,  היו אלו החטיפים מלוחים, בינהם סניידרס בטעמים שונים, פרינגלס, תערובות פיצוחים שונות, שהגיעו למקום הראשון ולקחו את הגביע בזמן המשחקים. למקום השני הגיעו החטיפים המתוקים ולמקום השלישי הגיעו דווקא הנשנושים הכי טובים – הפירות. 

בנוסף, היו גם לא מעט ישראלים שהזמינו ירקות בזמן המשחקים, כנראה כדי להרגיע את המצפון ולנשנש חטיפים בריאים, או כדי להשלים את הקניות "על הדרך". 

מונדיאל באדיבות יאנגו דלי

המשחקים בימי שישי היו המשחקים שנהנו מהכי הרבה הזמנות במהלכם, כשהמשחק המוביל הוא רבע הגמר המטורף בין ארגנטינה-הולנד.

עלייה באחוזי השימוש נראתה גם בשירותי המוניות של Yango, בייחוד בסמוך למשחקים של השעה 21:00, שם נראתה עלייה בהזמנות של בין 15% ל-20%. הביקוש הכי גדול עד כה היה למשחק רבע הגמר של צרפת נגד אנגליה. גם בסיום המשחקים הללו נרשמת עליה בביקוש למוניות, בעיקר מאזורי בילוי.  

 גם שירות הקורקינטים השיתופיים Yango Wind מדווח על עלייה של יותר מ-20% בממוצע, בסמוך למשחקים שהיו במהלך שעות היום ובשעות הסיום של אותם משחקים, כלומר אנשים השתמשו בקורקינטים יותר כדי להגיע בזמן לצפייה במשחק ובחזרה. כמו כן, במשחקים של השעה 18:00 הייתה עלייה של כ-40% במשחקי השיא ביחס לשימוש בזמן הזה בימים אחרים בשעה הזו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*