פרו פלאן פיורינה – כי לחבר הפרוותי שלכם מגיע את הטוב ביותר

צילום: freepik

מזון פרמיום לבעלי חיים אמנם נקרא פרמיום, אבל הוא לא בגדר מותרות, בכלל. להפך, הבחירה באוכל זול היא בחירה אמיצה ולא מושכלת, בעוד שהפרמיום שמתייחס לאחוז החלבון שבאוכל פשוט מבטיח שמדובר בפתרון תזונתי מלא שמספק לבעל החיים שאתכם לקבל את כל מה שהוא זקוק לו תוך שמירה על בריאותו ותמיכה מלאה בהתפתחות שלו. פרו פלאן פיורינה הוא מותג אחד מתוך רשימת מותגי מזון פרמיום וסופר פרמיום אותם תוכלו למצוא באנימלשופ בסניפים או בחנות האינטרנטית https://www.animalshop.co.il/.

פרו פלאן פיורינה הינו מזון איכותי לכלבים וחתולים והוא מגיע במארזים של אוכל יבש וגם אוכל רטוב כך שתוכלו להתאים להולך על ארבע הפרוותי שלכם את סוג המזון המועדף עליו וכמובן ליהנות מסדרות הטעמים השונות הן לטעימות, עד שתמצאו את הטעם המועדף, והן לגיוון.

נוסף למזון יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת על בעלי החיים שלנו, אלו כוללים:

הגיינת הפה: כלבים וגם חתולים מוגבלים מבחינת הגיינת הפה וזקוקים לבעלים שלהם שיצחצחו להם אותם, או להסתפק בחיים ללא צחצוח. לעיתים כלבים וגם מנקים את השיניים בעזרת דשא וצמחייה שהם אוכלים וכן יש גם משחקים שונים שמסייעים לחיזוק השיניים והיגיינת הפה, אותם תוכלו למצוא באתר החנות.

איכות חיים – האיכות החיים הכוללת של בעל החיים שלכם מורכבת גם מתנועה, משחק ופעילות באופן כללי – על אלה אחראיים מוצרים שונים שמותאמים במיוחד לבעלי החיים, בין אם אלו עצמות לכלבים שהן גם פינוק, גם משחק וגם מחזקות את השיניים, משחקים שונים שמאפשרים לרוץ ולהוציא אנרגיה וגם לעצב את החינוך ולתמוך בהתפתחות של הכלב, או לחלופין כאשר מדובר על חתול, אלה הם מתקני מתיחה וטיפוס שונים שמאפשרים לחתול להרגיש קצת כמו במגרש משחקים בתוך הבית, בלי להקריב את הבית.

סימנים מחשידים – היו ערים לבעל החיים שלכם. אתם הפה שלו והוא לא יכול להגיד לכם כשכואב לו משהו. גם כשמספקים את כל התנאים הטובים ביותר, מחלות ותאונות עלולות להתרחש, לכן ולצד החיסונים הסדירים שיש לבצע, חשוב מאד להיות במעקב אחר בעל החיים ולשים לב אם יש שינויים בהרגלי התזונה של בעל החיים, אם יש שינויים במשקל שלו. שימו לב גם להתנהגויות משונות ומצבים שבהם בעל החיים מצמיד את הראש לקיר, הם מצבים שעלולים להיות קטלניים. הקפידו להיות בקשר עם רופא מטפל, כך שיכיר אתכם ואתם תכירו אותו. זה משמעותי לחיים של בעל החיים שלכם.

המעיטו במקלחות – בעלי החיים שלנו לא כל כך אמורים להתקלח, בטח שלא עם סבונים, ובטח שלא בתדירות גבוהה. גם אם אתם ממש חייבים לקלח, אל תעברו את הפעם או לכל היותר פעמיים בשנה, ובכל מקרה עדיף להמנע מכך. השומן הטבעי של בעל החיים חיוני לבריאותו וכל מקלחת מסירה את שכבות ההגנה ומאלצת את בעל החיים לפתח שכבה חדשה, מה שלוקח זמן ובינתיים חושף את מערכת החיסון ומחליש אותה.

 

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*