המלצות על פינות ליטוף וחי לנופש עם הילדים

תמונה: shutterstock

מלונות בירושלים – אם רק מחפשים מגלים מגוון של פינות ליטוף וחי, גני חיות, אקווריומים ועוד מקומות נפלאים בהם תוכלו ביחד עם הילדים הקטנים להנות מלמידה ואינטראקציה עם בעלי חיים שונים. בחלק מהמקומות מתקיימים סיורים מודרכים ושעות סיפור להורים ולילדים, כאשר חלק מפינות החי הן חלק ממתחם שלם של אטרקציות ופעילויות לילדים. לפניכם ריכוז של כמה מקומות מומלצים לביקור.

פינות ליטוף וחי – בצפון הארץ

מלון בוטיק – בצפון הארץ רבים מהקיבוצים והמושבים מפעילים פינות ליטוף כחלק מהמסגרת החינוכית המוצעת לילדי הקיבוצים והמושבים. חלק מהמקומות גם פותחים את שערי המקום לביקורים של מטיילים ויש גם כאלו שמציעים מסגרות טיפוליות שונות עם בעלי החיים, עם הדרכה של מטפלים מוסמכים. נתחיל דווקא מאחד המקומות המיוחדים יותר שיש והוא למעשה משתלת פרפרים. המקום שנמצא בזיכרון יעקב מציע מפגש עם פרפרים צבעוניים. תוכלו אפילו לעצור במקום לביקור קצר בעת הנסיעה לצפון. בנצרת ישנו אתר קסום המציע מפגש עם עופות מים – במרכז המבקרים שבעמק יזרעאל. ביודפת שבגליל העליון שוכן לו יער קופים מרתק בו תמצאו גם סנאים ותוכים. מלונות בצפון פרוסים בצורה נהדרת ותוכלו לשלב לינה ואירוח בקיבוצים.

פינות ליטוף וחי – בירושלים

בירושלים יש גם כמה אתרים שמציעים מפגש עם בעלי חיים כמו למשל בגן החיות התנ"כי בו תמצאו עושר של זוחלים, עופות, יונקים וחרקים מיוחדים. המקום מקיים סיורים מודרכים לכל המשפחה והוא נגיש לכולם. גם מוזיאון הטבע שבירושלים מציע מפגש עם אוספים נדירים של גוף האדם ובע"ח ויש במקום גם גן בוטני ופינת ליטוף. בירושלים יש גם את האקווריום  – 'אקווריום ישראל' שמציע חוויה ים תיכונית עם עושר היצורים הימיים שבאגן הים התיכון. מגוון של מלונות בירושלים ממוקמים במרכז העיר ובקרבת האתרים המרכזיים כך שתוכלו לשלב נופש וטיול עם מקום לינה נוח לכל המשפחה. בירושלים יש גם כמה מלונות מסוג מלון בוטיק – מתאים בעיקר לזוגות. מלון בוטיק ירושלים הוא קטגוריית מלונות מאוד נחשבת שמתאימה לזוגות מאורסים, כמו גם לחגיגת יום הולדת.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*