הקיץ כבר כאן – רעיונות למתנות לעובדים שייקחו את חופשת הקיץ לשלב הבא

תמונה – יח"צ אולגיפטס מתנות לחג

יש סוגים שונים של מתנות לעובדים, ועסקים רבים בוחרים את התזמון המתאים להם ביותר להעניק מתנה. בעוד שרובם מחליטים על חלוקת מתנות לקראת חגים גדולים, ישנם כאלו שיעדיפו להעניק מתנה גם בזמנים פחות צפויים מראש, וכך להיות יותר יצירתיים בבחירה.

עכשיו כשעונת הקיץ בפתח, אין זמן טוב יותר למתנות עונתיות, ועומדות לרשותכם כל כך הרבה אפשרויות שימושיות שישמחו את העובדים שלכם, יתרמו משמעותית לחופשת הקיץ שלהם, ועל הדרך יקדמו את המותג, כך שכולם מרוויחים. למרות שבעת בחירת המתנות, הדבר הראשון שצריך להיות לנגד עיניכם הוא העובדים, ולאו דווקא קידום המותג, כך תוכלו לבחור במתנות מעולות שהעובדים יעריכו וירצו להשתמש בהן שוב ושוב.

רעיונות למתנות קיציות לעובדים

מתנות עונתיות לעובדים נחשבות למאוד שימושיות ולכן ההשפעה שלהן מקסימלית. מה שנפלא הוא שיש המון רעיונות ממש מדליקים למתנות קיציות ומפנקות עבור העובדים, כמו למשל הרעיונות הבאים:

צידניות

מתנות יכולות להיות מאוד מהנות, ואתם לא מוגבלים בבחירה שלכם. אך אם אתם הולכים על מוטיב קיצי בבחירת המתנות, עליכם לבחור את המתנות הנכונות בהתאם. כאן צידנית נכנסת לתמונה וזו מתנה ממש שימושית שתמיד צריך, גם לפיקניקים בחוץ במזג האוויר הנעים, וגם כדי לשמור על טמפרטורה של מזונות ומשקאות עבור מטרות שונות ומגוונות. כמובן שאתם יכולים לשדרג את המתנה ולהפוך את הצידנית למארז עבור מוצרים נוספים שיכללו בפנים כמו למשל בקבוק יין ממותג, מוצרי בריאות, וכדומה.

למעשה יש לכם אפשרות לבחור בערכת מתנה לעובד שכבר מוכנה מראש – מארז פינוקים בצידנית, הכוללת צידנית ובתוכה יין, מיץ טבעי של חברת המעדניה, ממרחים מסוגים שונים, גריסיני ופרלינים. את הצידנית ניתן כמובן למתג.

כסאות, שולחנות ואביזרי קמפינג

בעונת הקיץ, כולם מקבלים מוטיבציה ומצב רוח כטוב ומבלים המון זמן בחוץ, בקמפינג, טיולים, חופשות ונופשים. כמעסיקים, אתם נהנים מכל היתרונות כאשר העובדים שלכם לוקחים פסק זמן, כדי להתמלא בכוחות מחודשים, ולו רק בגלל שיביאו אתם את האנרגיות המחודשות שצברו לעבודה. לכן עליכם לשאוף לשדרג את הזמן שלהם בחוץ ויש המון מתנות לעובדים שיעשו זאת, כמו למשל כסאות מתקפלים או ערסלים.

אם תרצו לקחת את המתנות שלכם צעד אחד קדימה, אתם יכולים לבחור עבור העובדים שלכם במוצרים מתנפחים לקמפינג כמו למשל פוף מתנפח או כורסא מתנפחת. מתנות כאלו יהיו אטרקציות בכל חופשה וטיול, ותהיו בטוחים שהן ימשכו את תשומת הלב של כולם.

תיקי פיקניק

מי לא אוהב לצאת לפיקניק במהלך חופשת הקיץ? כמעט ואין משפחה או זוג שלא מנצלים את מזג האוויר הקיצי כדי לבלות זמן איכות בלב הטבע לכמה שעות טובות. כדי שהזמן יהיה נעים, תמיד צריך להצטייד מראש במזון ומשקאות, מה שהופך את תיקי הפיקניק לסופר שימושיים.

גם בגזרה הזו מחכות לכם המון אפשרויות ומגוון רחב של שילובים אפשריים. אחת הבחירות המוצלחות ביותר היא ערכת "גולן עם מחצלת" הכוללת תיק גב צידנית עם כלי פיקניק. הצידנית מגיעה עם שתי מידניות, מחצלת, מפת פיקניק וסט כלים עבור ארבעה סועדים. זו מתנה פשוט מושלמת לקיץ שחוסכת המון זמן ומאפשרת לצאת לפיקניק או טיול אפילו באופן ספונטני וללא הרבה התארגנות.

ערכת קפה משודרגת

עוד רעיון למתנה קיצית מושלמת זו ערכת קפה. אין ספק שכל מי שיקבל אותה יעריך את המחווה וימצא לה המון שימוש בשגרת הטיולים והקמפינג הקיציים. ערכת קפה מושקעת, מאפשרת לבעליה לעצור כמעט בכל מקום וליהנות מכוס קפה איכותית על הנוף, ולא להיות תלויים בבתי קפה.

הערכה ארוזה בתוך תיק שקוף וכוללת בקבוק מים, כירת גז עם להבה סיבובית, פינג'אן, שני מיכלים לקפה וסוכר, 3 כוסות זכוכית שמוגנות בשרוול הגנה מיוחד, גפרורים, כפית ומיכל גז.

מארז ברביקיו

ברביקיו בחצר הבית או בפיקניק זו אחת מדרכי הבילוי האהובות על הישראלים, וכעת כאשר מזג האוויר נעים, עונת המנגלים נפתחה באופן רשמי. לכן זהו זמן מושלם כדי להעניק לעובדים שלכם מארז ברביקיו מושקע הכולל את כל האביזרים הנחוצים להם כדי להרים ארוחה לתפארת, בכל מקום בו הם נמצאים.

המארז כולל מזוודת מתכת מהודרת וניידת שניתן לסחוב לכל מקום, ופשוט להניח ברכב או בתא המטען כשבה כל הציוד הדרוש למנגל: מלקחיים, סכין, תרווד, מברשת לניקוי המנגל, מזלג ואפילו רוטב ותבלין ברביקיו.

תיק חוף ובקבוק שתייה

אז כמובן כשהקיץ כבר כאן, כולנו רוצים לצאת קצת ממרוץ החיים, ללכת לים, לשכב על החול, לטבול במים ולנשום נשימה עמוקה. כדי להראות לעובדים שאתם מעודדים את התחביבים שלהם ואת הצורך שלהם בזמן פנוי מיטבי ואיכותי, באפשרותכם לפנק אותם עם תיק חוף איכותי ולהוסיף לו בקבוק שתייה מעוצב.

כאן תיק ים / צידנית יהיה בחירה מעולה, ובקטגוריית הבקבוקים, אתם יכולים לבחור בגימיק חמוד של מאוורר מתיז מים. לחלופין, אתם יכולים ללכת דווקא על בקבוק ספורט איכותי לבחירתכם. אם אתם מחפשים בקבוק מעט פחות שגרתי, אנו ממליצים על בקבוק שתיה עם קרחון פנימי שישמור על המים צוננים ומרעננים תמיד.

לסיכום, יש המון רעיונות למתנות מדליקות לקיץ, כל שנותר לכם הוא להגדיר תקציב ולבחור את המתנות המועדפות, השימושיות והמדליקות ביותר. אנו כאן אם אתם זקוקים להכוונה וייעוץ!

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*