טיפים להצעת נישואין במלון בוטיק

תמונה: שאטרסטוק

אחת הדרכים החלומיות להצעת נישואין רומנטית ומושלמת במיוחד – היא הצעת נישואין במלון בוטיק. אין כמו להפתיע את בת הזוג עם הצעת נישואין חלומית במלון מפואר, עם נוף מושלם ואווירה קסומה. מלון בוטיק כלוקיישן מועדף להצעות נישואין נעשה יותר ויותר פופולרי ואין פלא שלא מעט מלונות בוטיק מתמלאים בשריון של חדרים כמה חודשים טובים קדימה. לפני שמבצעים הזמנה במלון בוטיק להצעת נישואין, יש כמה דברים שחשוב לבדוק. לפניכם טיפים ומידע שימושי.

הפרטיות

אחת הסיבות שבגללן זוגות בוחרים בחופשה רומנטית במלון מקטגוריית מלונות הבוטיק היא משום שמלון בוטיק מציע הרבה פרטיות, אווירה אינטימית, שקט ושלווה. כאשר מדובר על מאורע חשוב מאין כמוהו והוא כאמור הצעת נישואין הרי שהפרטיות והאינטימיות חשובים ביותר ואי אפשר להתפשר על כך. מלונות בוטיק שונים אחד מהשני וכדאי מאוד לבדוק מראש את החדר שאתם מזמינים מבחינת המיקום, הנוף , כמו גם הקירבה לחדרים אחרים בחללי המרפסות – בכדי לוודא שאכן תקבלו את הפרטיות הדרושה לכם. מלונות מקטגוריית בוטיק פרוסים בכל הארץ. כך למשל תמצאו מלונות בוטיק נהדרים בצפון וגם בירושלים. מלונות בצפון מציעים לוקיישנים ירוקים ומבודדים עם נוף גלילי, ואילו מנגד, מלון בוטיק ירושלים מציע אווירת קדושה, אך לא בהכרח ימוקם בפינה שקטה בעיר. מלונות בירושלים מציעים מגוון רחב של לוקיישנים וסגנונות. יש למשל בוטיק נהדרים ממש בלב בעיר ויש בעיר העתיקה.

התכנון והארגון שלפני

ועכשיו מגיעים לנושא החשוב ביותר והוא הארגון של הצעת הנישואין. כל הלוגיסטיקה, הציוד, החשיבה והעיצוב. אחת ההמלצות החשובות ביותר בהקשר הזה היא לעדכן מראש את צוות המלון על כך שאתם עורכים בחדר הצעת נישואין. ומדוע? ראשית מכיוון שראוי לעדכן על כך, כי יכול להיות שזה יהיה אירוע קצת רועש בנוף של המלון – מוסיקה, התרגשות וכו'. וסיבה נוספת היא כדי לקבל עזרה. צוותים במלונות בירושלים רבים ישמחו לסייע לכם ואף לקשר אותכם לספקים קרובים שיחסכו לכם נסיעה וסחיבות מיותרות כמו למשל ספקי בלונים, חבילות שי של יין ושוקולדים, הגברה וכו'.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*