טרנד השייקים שהפך לדרך חיים

הכירו את טרנד השייקים שהפך לדרך חיים, שמהווה שינוי חיים אמתי. אין מדובר על השייקים שזהים למילשייקים שמהווים סוג של קינוח ובו קיימים גלידות, מיצי פירות מתוקים או לחלופין הרבה סוכרים, כי אם אנו מדברים על שייקים שיכולים להחליף ארוחה שלמה, ומכילים את כל היתרונות הידועים של ירקות או פירות. אנו לא מתיימרים לומר כי שייק כשלעצמו יסייע לבריאותכם בעוד התזונה שלכם אינה טובה, אבל הוא בהחלט עשוי להוסיף תרומה נכבדה לתזונה נכונה.

מה צריך לעשות על מנת להפוך את טרנד השייקים שהפך לדרך חיים –

על מנת להפוך את טרנד השייקים שהפך לדרך חיים כבר קיימא, ושלא יימאס לכם ממנו, עליכם לגוון ולחשוב ביצירתיות כאשר אתם מכינים אותו. את זה אפשר להשיג על ידי הכנת שייק פאי דלעת, שיש להכין אותו מכל מיני תבלינים, וכמובן מדלעת, ולצרף לשייק המוגמר זרעים של דלעת כתושים. כמו כן, למעט ירקות, פירות וכל מיני רכיבים בסיסיים נוזליים שנמצאים בשייק, השקיעו ביצירה של שייק שמרכיב חמאת אגוזים טבעית, או זרעים וגם אגוזים, שנודעת הנוכחות העצומה של ויטמין אי בהם. ובמידה ואתם תמהים מה כל כך חשוב בצריכת ויטמין אי, נשמח לסבר את אוזניכם, כי ויטמין אי בעל סגולה למניעת הסבת נזק לתאים שגורמים למחלות הסרטן או למחלות בלב. על מנת ליהנות משייק שיסייע לבריאות שלכם בכלל, ולאספקה של נוגדי חמצון בפרט, הכינו שייק עם כל מיני תבלינים, כדוגמת – קינמון או ג'ינג'ר. על מנת להישמר מכל מיני מחלות או דלקות בעיניים, תקפידו לשתות שייק עם בטטה או עם דלעת, שיש בו נוכחות רבה של קרוטנואידים.

העשרת טרנד השייקים שהפך לדרך חיים בנוגדי חמצון –

צריכה רגילה של ירקות או לחלופין של פירות, מלאה בנוגדי חמצון, שיכולים לעכב או למנוע נזקים בתאים, אבל אין היא מספיקה. החלופה של קבלת נוגדי חמצון דרך תוספי מזון, עלולה להיות רבה מדי ולהסב לכם תוך כדי כך נזק. האפשרות המעשית והיעילה ביותר לקבלה של נוגדי חמצון מספקת מקורה בצריכת מזון מלאה ומגוונת. ניתן ליישם זאת על ידי טרנד השייקים שהפך לדרך חיים שמכיל המון פירות או ירקות, ובהם כמובן נמצאים נוגדי החמצון. על פי מחקרים נמצא, כי פירות היער מלאים בפרט בנוגדי חמצון, אז כדאי לכם להכין שייק מאוכמניות, ולשתות כדוגמתו מדי יום, כדרך חיים.

על ידי צריכה של טרנד השייקים שהפך לדרך חיים מגבירים את האנרגיה –

יודעי דבר מדווחים, כי העוסקים קבוע בכושר גופני והצורכים את טרנד השייקים שהפך לדרך חיים, סובלים פחות מכאבים, מגבירים את רמת האנרגיה שלהם ומקצרים את תקופת ההחלמה שלהם מפציעות ספורט. על מה ולמה? ובכן, דיאטנים מובילים בתחומם משערים, ומסיקים על פי ניסיונם, כי בשייק יש עדות מובהקת של הגברת קלוריות ושל הגברת פחמימות, שמיטיבות עם הספורטאים, שבפועלם שורפים המון קלוריות, ונראה על פניו כי אין די בצריה של פחמימות או בצריכה של קלוריות, כי אם יש חשיבות רבה לקיומם של מינרלים ואף של ויטמינים, שמסייעים להפחתה בכאבים או להפחתת הדלקות. כוונת המשורר כי ספורטאים לא מקבלים מספיק ערכים או קלוריות מאכילת ירקות או מאכילת פירות, ולכן שתיית שייקים באורח חיים קבוע תסייע לתזונה ולריפוי שלהם.

כיצד להערים על ילדים במימושו של טרנד השייקים שהפך לדרך חיים –

ידועה העובדה כי ילדים אינם מתלהבים מאכילת פירות או מאכילת ירקות במיוחד. אנו מניחים שכבר ניסיתם הכל, לשדל, לפתות, לשכנע, לתגמל ומה לא – על מנת שהילדים שלכם יאכלו בריא יותר. תשמעו את הסקופ הבא – באם תכינו לילדים שלכם שייקים מדלעת, או מתרד, ותוסיפו להם פירות מתוקים כפירות יער, אנו סמוכים ובטוחים שהילדים שלכם ישנו את דעתם. לא רק שהם ישתו בשקיקה את השייקים, הם גם יבקשו שתכינו להם אותם מדי יום, כדרך חיים קבועה.

 

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*