מאסטר שף יוצא בקמפיין קולינארי בטלוויזיה ובדיגיטל

מאסטר שף
מאסטר שף בקמפיין חדש צילום: עופר בן יהודה

המותג הקולינארי מאסטר שף שסיים בימים אלה תהליך מיצוב אסטרטגי חדש, יעלה בתחילת חודש מאי בקמפיין רחב במסגרתו יציג את מגוון המוצרים ואיכותם, לצרכן הישראלי. הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "מאסטר שף. לא מתפשרים על אף ארוחה", ויכלול בין היתר: קמפיין TV  בערוצים המסחרים 12  13  ו-9 וכן קמפיין דיגיטל רחב.

במסגרת הקמפיין צולמו 7 סרטונים לקטגוריות השונות בהם פועל המותג, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, מיונז הולנדי רטבים אסיאתיים ועוד.

תהליך האסטרטגיה לווה על ידי "לאו ברנט" והקמפיין שהופק באמצעות "בבושקה", כולל צילומי מזון מרהיבים שנראים לראשונה על מסך הפרסומות בישראל.

קרין שהין, מנהלת השיווק של מאסטר שף: "בעקבות התגברות טרנד הבישול הביתי ובדיקת שוק רחבה שעשינו עם צרכנים רבים, נוכחנו לדעת שפעולת הבישול היא כבר מזמן לא משהו שעושים כדי לצאת ידי חובה. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים שלנו מגוון רחב של פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבשל ארוחה ללא פשרות!"

מאסטר שף
צילום: עופר בן יהודה

המותג הקולינרי "מאסטר שף" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ .

המותג הושק לראשונה בישראל בשנת 2012 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים לבשלן הביתי, במגוון רחב של קטגוריות, ביניהם: שימורי עגבניות, רטבים אסיאתיים, רטבי סלט, פרורי לחם, טורטיות, ממרחים, קוסקוס, אורז, דפי אורז ועוד….המותג זוכה להצלחה רבה ורשם בשנת 2020 צמיחה של כ-40% בקטגוריות בהן הוא פועל (עפ"י נתוני סטורנקסט).

 

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*