לחם קל כארוחת צהריים מזינה

לחם קל. תמונה: freepik

שומרים על משקל? מנהלים משטר דיאטה? מחפשים פתרון מהיר ומזין לארוחת צהריים בבית, בעבודה או לבית ספר? מאפיית אנג'ל מייצרת מבחר איכותי וטעים של סוגי לחם קל, עליהם ניתן למרוח מגוון בלתי נדלה של מוצרים בריאים ולא משמינים. כך, ביחד עם פרוסות הלחם תקבלו מענה שלם ומאוזן לצרכי ארוחת צהריים קלה ומלאה.

על מה ולמה לחם קל?

בהיותו מוצר כה נפוץ רבים טועים לחשוב שפרוסת לחם לא יכולה לספק מענה לארוחת צהריים. ואולם, לחם מחיטה מלאה מכיל כמות נכבדה של סיבי תזונה, חלבונים ומינרלים, שלצד סוגים שונים של מילויים חלביים, בשריים וצמחוניים יעניקו לכם את כל המרכיבים הנדרשים לארוחת צהריים מזינה ומלאה. יתרה מכך, על ידי בחירה בלחם מלא קל לצד תוספות דלות בקלוריות אפשר בהחלט לזכות בארוחת צהריים מזינה שהיא גם קלה, וכך לשמור על המשקל ולא לחרוג מדרישות הדיאטה.

מה שהופך לחם לקל, בריא וטעים

כדי שלחם יזכה לכינוי "קל" בדומה ללחמים שאנו אופים, הוא נדרש להיות בעל כמות נמוכה של קלוריות, לפחות בשליש מכמות הקלוריות הקיימת בלחמים רגילים מקבילים. הכמות הנמוכה של הקלוריות מושגת על ידי אפייה של לחם מועשר בסיבי תזונה ומים, כאשר בתהליך הכנת הלחם סיבי התזונה סופחים לתוכם את המים וכך נאפה לחם שמצד אחד הוא דל בקלוריות ומצד שני עשיר בסיבי תזונה שמגבירים תחושת שובע ותורמים לפעולת העיכול.

יש לציין כי לחמים קלים ניתן להכין ממגוון סוגים של דגנים, כך שכל אחד יכול לבחור בלחם דל קלוריות המועדף עליו. כמו כן, אנו אופים לחמים קלים מקמחים מלאים המעלים את הערך התזונתי, מעשירים את טעם הלחם ומגבירים את תחושת השובע. הלחמים הקלים שלנו גם נושאים בתו איכותי של "אפשרי בריא" שאושר על ידי האגודה הישראלי לסוכרת.

מגוון איכותי של לחמים קלים

אנו אופים מגוון איכותי של לחמים קלים מקמחים מלאים שונים, המתאימים כארוחת צהריים מזינה, בריאה, טעימה ומשביעה. מהמבחר כל אחד יכול למצאו את סוג הלחם המועדף עליו:

 

  • עינן קל- לחם מקמח מלא המכיל קמח של חיטה מלאה לצד גרעינים של חיטה מלאה במצב טרום הנבטה, אותם אנו גורסים ומוסיפים לבצק הלחם וכך מתקבל מאפה עשיר בטעמיו ובמרקמיו.
  • תוספת שיפון- לחם קל ומלא המכיל רק קמחים מלאים עם תוספת של דגנים, גרעינים ושיפון, ממנו ניתן להכין מגוון כריכים קלים, טעימים ומשביעים.
  • מחמצת שיפון- לחם מלא וקל מאה אחוז שיפון, עם ערך גליקמי נמוך במיוחד, המוכן ממחמצת של שיפון עשירה בסיבי תזונה, ברזל, חלבון חומצה פולית ואבץ. שתי פרוסות של לחם כזה מספקות מענה של כעשרים אחוזים מכמות סיבי התזונה ומכמות החלבון המומלצת לאדם מבוגר.
  • שבעה דגנים- לחם מלא וקל המכיל סוגים שונים של דגנים מלאים ועשיר בסיבי תזונה. שתי פרוסות של לחם כזה מספקות כשישה עשר אחוז מתצרוכת סיבי התזונה והחלבון הנדרשת לתזונה יומית של אדם בוגר.
  • לחמנייה קלה- לחמנייה קלה, מאה אחוז קמח מלאה, המספקת מענה של כעשרים ואחד אחוזים של סיבי תזונה ושל חלבון לצריכה יומית של אדם בוגר.

שלל אפשרויות לכריכי צהריים

לצד מבחר איכותי של לחמים קלים יש גם אינספור אפשרויות להכנת כריך דל קלוריות לארוחת צהריים, שהינו מזין וטעים. למעשה, אם תרצו תוכלו להכין בכל יום כריך בריא אחר. למשל תוכלו להכין כריך חלבי עם ביצה קשה, גבינה לבנה חמישה אחוז, עגבנייה, בצל ירוק, זיתים ורוקט. כמו כן תוכלו להכין כריך בשרי לצהריים עם שתי פרוסות של צלי בקר, חרדל, כפית של מיונז דל קלוריות, פטרוזיליה, מלפפון חמוץ, פרוסת גמבה ופרוסת עגבנייה, ויש עוד המון אפשרויות נהדרות.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*