לא אחד, לא שניים וגם לא שלושה… ארבעה (!) מטבחים. נעים להכיר: פרש דה מרקט

פרש דה מרקט צילום: שירן כרמל מסטודיו BALS

המסעדנים שהקימו לפני כ-13 שנים בתל-אביב את רשת "פרש קיטשן" מביאים בשורה חדשה לציבור בישראל ומשיקים את "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בפריסה ארצית, בפורמט חדשני – מסעדת ארבעה מטבחים. לדברי מושיקו ממן, מבעלי "פרש דה מרקט": "לאחר כשנתיים בהן חקרנו את העדפות הסועדים בישראל, בנינו קונספט חדש, הרכבנו תפריט והחלנו בהקמת המסעדות – אני שמח לבשר על פתיחת רשת 'פרש דה מרקט', מסעדות-מרקט שמספקות חוויית בילוי כוללת של אוכל מעולה, אלכוהול משובח ואווירה כיפית. מה שהוביל אותנו להקים רשת מסעדות-מרקט עם ארבעה מטבחים שונים, היה אחד הממצאים הבולטים שעלו במחקר והצביע על כך שמרבית הישראלים אוהבים לבלות במסעדות שמציעות חווית בילוי עם תפריטים רחבים ומגוונים, המתאימים להעדפות קולינאריות שונות ולכלל הקהלים".

פרש דה מרקט. צילום: שירן כרמל, סטודיו BALS

לפני כשלוש-עשרה שנים הקימו ניר קודיש, גיא אלבז ומושיקו ממן את רשת "פרש קיטשן" בתל-אביב, שהייתה הראשונה להביא את בשורת המזון הבריא לבתי-הקפה, ובימים אלו משיקים את מותג הבת – "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בקונספט חדשני המציעות חוויית בילוי קולינארית מקיפה של ארבעה (!) מטבחים בחלל אחד: מטבח איטלקי, מטבח ים-תיכוני עם מנות מהטאבון, מטבח אסיאתי ובר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים. כל אחת מהמסעדות מתפרסת על שטח של כ-300 מ"ר, מעניקה אווירה וטעמים של שוק ושמה דגש על חווית בילוי לאורך כל שעות היום. המסעדות הראשונות נפתחו במתחם "ביג" קריית גת, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ובמתחם G בכפר-סבא. בקרוב תפתח מסעדה גם במתחם "ביג" בקריות.

הקונספט הקולינארי של הרשת מעניק פתרון רחב לכלל הקהלים, היות ומעבר למגוון העשיר של ארבעת המטבחים השונים, הלקוחות נהנים ממנות איכותיות וגדולות במיוחד שמתאימות לחלוקה ולאכילה משותפת (sharing). תפריט "פרש דה מרקט" הורכב על-ידי השף אילן ברמלי, תוך דגש על שימוש בבצקים טריים שנאפים במקום ובמגוון רחב של ירקות עונתיים. בשעות הבוקר, המסעדות מציעות ארוחות בוקר מיוחדות לכל המשפחה עם לחמים ומאפים טריים הנאפים בטאבון, בצהריים – מגוון מנות עיקריות  ובערב המסעדות הופכות למוקדי בילוי עם תאורה, מסכי VJ מיוחדים ומוזיקה עכשווית.

 

בין המנות הבולטות בתפריט:

מטבח ים-תיכוני מהטאבון

  • ריפיאנה- בצק פוקאצ'ה פריך שנאפה בטאבון, ממולא גבינות ועלי תרד (45 ש"ח)
  • סמבוסק סביח- מאפה ממולא ביצה קשה וחציל קלוי, סלסת עגבניות וטחינה. מוגש עם סלט קצוץ וגבינת פטה, טחינה, ציזיקי וזיתים מתובלים (51 ש"ח)
  • זוגי בנמל (מנה זוגית)- פילטים של דניס צלויים בטאבון עם עגבניות ותפוחי אדמה, זיתי קלמטה, פרוסות לימון ושמן זית. מוגש עם סלט ירוק מרענן (149 ש"ח)

מטבח איטלקי

  • ניוקי בטטה ערמונים- ניוקי צרוב בחמאה ושום עם רוטב שמנת, בטטה צלויה, ערמונים, תרד טרי, שקדים קלויים ופרמז'ן (64 ש"ח).
  • רוטולו גבינות לוהט- דפי פסטה מגולגלים עם קרם שמנת, פטריות שמפיניון ופורטובלו צרובות, תרד, פרמז'ן ומוצרלה. אפויים בטאבון במחבת לוהטת (64 ש"ח).

מטבח אסיאתי

  • סושי BOWL סשימי – אורז סושי, קוביות טונה אדומה, פטריות שיטאקי, בטטה קריספית, אבוקדו, רוטב סויה, בצל ירוק ושומשום קלוי (47 ש"ח).
  • אקא טונה – דניס, אבוקדו, בוטנים ופטריות שיטאקי, במעטפת של טונה אדומה, שבבי סלמון טמפורה ובצל ירוק ( 58 ש"ח).
  • אורז פיש קארי – רצועות דג דניס מוקפצות ברוטב קארי אדום עם חצילים, קישואים, לקט בצלים, צ'ילי חריף ואורז לבן מאודה (צמחוני 54 ש"ח, דג 62 ש"ח).

בר קוקטיילים, שייקים וקינוחים

  • קוקטייל ערק רוזטה- ערק, לימונים ורוזטה קפואה עם סורבה לימון וקולי פירות יער (34 ש"ח)
  • קוקטייל קמפרי פרש- ליקר הדרים, קמפרי, סורבה פסיפלורה, אשכולית אדומה וחתיכות תפוז (34 ש"ח)
  • קינוח קוקי בום- עוגת "קוקי דו" חמה שנאפת ברגע ההזמנה עם שברי שוקולד חלב, גלידת וניל ותוספות מפנקות (51 ש"ח).
  • מאפה קרם שקדים- בצק מתוק שנאפה בטאבון ממולא קרם שקדים. מוגש עם שברי שקדים קלויים, גלידת וניל ורוטב שוקולד מפנק (52 ש"ח).

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*