ניקיון דירה, והסרת אבנית עם המקצוענים

דירה מוזנחת
דירה מוזנחת שזקוקה לניקיון יסודי. צילום: יחצ

זקוקים לשירות של פינוי דירה ישנה ומוזנחת? לאחר שהדירה תפונה מכלל החפצים שנאגרו בה במהלך השנים צפויה להתגלות התמונה האמתית של ההזנחה – חלודה, אבנית וזוהמה רבה. לכם במקרים רבים שירותי פינוי דירה כוללים גם שירותי ניקיון והסרת אבנית.

בחברת שי נקיון בתים ניתן לקבל שירותי פינוי דירה ומבחר שירותים משלימים הקשורים לעבודות הפינוי, כמו למשל ארגון ניקיון המקום, גם עבור מקרים קשים במיוחד. במסגרת השירותים שלנו אנו מעניקים גם פתרונות ניקוי מקצועיים לצרכים ספציפיים. אחד השירותים שלנו הוא ממיס ומסיר אבנית – ניקיון דירה עם המקצוענים.

ניקוי דירה מקצועי

עם סיום הפינוי תרצו לנקות את הדירה. בדירות ישנות ו/או מוזנחות מדובר בדרך כלל ביותר מניקוי של קצת אבק ברצפה. בדירות אלו ישנן בעיות שונות הדורשות שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים. למשל אחת הבעיות השכיחות בדירות ישנות היא הצטברות אבנית בדירה. מסיבה זו אנו עושים שימוש בחומרי ניקיון הכוללים חומר ממיס ומסיר אבנית. באמצעות חומרים אלו אנו ממסים לא רק את האבנית אלא גם חלודה ממשטחים שונים. כך אנו יכולים לתת לכם פתרון מלא, לאחר העבודה שלנו תוכלו ליהנות מדירה ריקה וגם נקייה לצורך כל מטרה.

הסרת אבנית בדירה

ממיס ומסיר אבנית – ניקיון דירה עם המקצוענים מאפשר לכם להסיר את כל הכתמים ממשטחי הנירוסטה והאלומיניום אשר בדירה. במידה וישנם מעקות ברזל ופריטים אחרים המעלים חלודה, נסיר גם אותם. אנו משתמשים בחומר ייחודי אשר מסיר את האבנית והחלודה, וגם מעניק שכבת הגנה למשטח ואינו פוגע בו. זהו הפתרון המושלם לאחר פינוי הדירה.

חשוב לנו מאוד לשמור על איכות הסביבה, ולכן אנו עובדים עם חומרים ידידותיים לסביבה העומדים בכל התקנים של איכות הסביבה. כמו כן חשובה לנו הבריאות והבטיחות של עובדינו ולכן אנו מקפידים על הוראות הבטיחות ושימוש בציוד מגן. כך אנו מבצעים הסרת אבנית ודואגים לשלום הצוות המבצע את העבודה. זוהי צורת העבודה הנכונה, כך עובדים המקצוענים.

הסרת אבנית מהירה!

ממיס ומסיר אבנית – ניקיון דירה עם המקצוענים הוא הליך יעיל ומהיר. אנו משתמשים בחומר איכותי וחזק אשר יודע להסיר את כתמי האבנית העקשניים ביותר. במהלך השנים רכשנו ניסיון רב בתחום; אנו מעניקים לכם חבילת שירות הכוללת פינוי מהיר של הדירה ומייד בסיומו אנו מבצעים את פעולות הניקיון, זאת בהתאם למצב הדירה. אנו מקבלים דירה מלוכלכת ומוזנחת, מפנים ממנה את כל החפצים ומעניקים פתרון של ניקוי יסודי בזמן קצר.

בין אם תרצו להכין את הנכס לקראת מכירה, השכרה או אולי אתם בעצמכם מעוניינים לגור בו, הזמינו שירותי פינוי דירה הכוללים ניקוי והסרת אבנית. אצלנו תוכלו לקבל אפילו שירותי הדברה ופתרון לכל בעיה.

 

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*