ביובית שאיבות ביוב ושחרור סתימות

תמונה: יחצ

ביוב ובעיקר מי הביוב- ידועים שהם מים מזוהמים ומסריחים במקרה הטוב, במקרים רבים הם עלולים אף להיות גורם ראשוני ויסודי להפצת מחלות וזיהומים. ידוע גם כי כל מבנה מחובר לו רשת צינורות המים הפנימיים שלו אל רשת תשתית מורכבת ומסועפת של מערכת ביוב עירונית גדולה, הכוללת צינורות ובורות- כל זאת בכדי לספוג את מי השופכין ולהעבירם לאחר מכן למקום הראוי להם, עד למתקן טיהור שופכין מרכזי.

אך מתי נדע כי יש צורך להזמין חברה המספקת שירותי ביובית?

לפעמים באופן טבעי, יש סתימה בבור הביוב כתוצאה מבלאי, משימוש ומחיי היומיום, לרוב כתוצאה ממגבונים לחים, שאריות אוכל ועוד שנכנסים שלא לצורך לבור זה. במקרה שכזה ברור שראוי ואף מומלץ ביותר עוד בטרם ההצפה, להזמין חברה המספקת שירותי ביובית על מנת לשאוב את מי  הביוב, ובכך הסתימה שנוצרה תפתח כתוצאה מהצטברות מגבונים ופסולת שונה בביוב. לכן, רצוי לבחון את בור הביוב באופן שוטף כל שנה, על ידי חברה מקצועית ומיומנת, בעלת ניסיון, על מנת לבדוק את מצב הבור ואת סביבתו ובכדי להחליט האם הגיע הזמן להזמין את החברה המספקת שירות בתחום שאיבת בורות הביוב או בתחום הביובית.

ולכן, אם הבחנתם בהצטברות חריגה ולא רגילה של פסולת, זה הזמן לפנות לחברה המספקת שירות  ביובית בעירכם ולדווח להם על התקלה ולהזמין אותה כבר היום כדי לאבחן אותה ולתקנה. כדאי כמובן להזמין את אנשי חברת הביובית כדי לאבחן תחילה את התקלה, לטפל בה ולתקן את בור הביוב. כמו כן, חשוב לזכור כי מי שמזניח ומזלזל בתחילתה של סתימה בביוב ולא מזמין שירות מנותני שירותי הביובית, יגרום בסופו של דבר לא רק לנזק גדול ולמפח נפש, להוצאות כספיות מרובות, אלא חס ושלום אפילו לנזק בבריאות ולפגיעה ממשית בשלום הדיירים. לכן, אנחנו מציעים לכם להזמין את חברה מספקת שירותי ביובית בכל שנה לבדיקה שוטפת ומקצועית של המצב, ולא להמתין רק לתחילתו של הנזק, חברתנו מציעה לכם להזמין שירותי ביובית לשחרר סתימות ושאיבות הביוב באזור מגורכם רק כאשר שמעתם עליו המלצות וחוות דעת חיוביות עליו או על החברה שבה הוא עובד.

אז אם אתם זקוקים לפתוח סתימה ולשאוב מי ביוב באמצעות משאית הביובית? – חברנו מציעה לכם, שירותי ביובית עם אנשי שירות מקצועיים, מנוסים, אדיבים ואחראיים 24 שעות ביממה.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*