ביובית 24 שעות מסביב לשעון לפתיחת סתימות קשות עם שורשים

תמונה: יח"צ

כולנו צריכים מדי פעם לדאוג לתחזוקה התקינה של מערכת הביוב שלנו, מכיוון שכמו הרבה מהתשתיות בארץ מדי פעם מתרחשות תקלות שונות בתשתיות המים והן לא מתפקדות הכי טוב. חלק גדול מהצנרת בארץ ישנה ודרושת תחזוקה מתמדת. לעיתים קרובות האינסטלטור לבדו לא מספיק כדי לפתור את התקלה ולצורך כך הוא ידע להשתמש גם בביובית.

כיום, ישנן חברות רבות המספקות שירותי ביובית באופן מידי 24 שעות מסביב לשעון. הביובית היא משאית המסייעת בפתרון פתיחת סתימות קשות באמצעות לחץ מים או אוויר והיא אחד הכלים היעילים ביותר לפתרון של סתימות קשות במערכות ביוב גדולות. כאמור, צנרת הביוב היא דבר עדין שלאחר תקופה ארוכה נהיה עדין עוד יותר ובקלות מערכת הביוב יכולה להיסדק ולהתפוצץ ושורשי עצים חודרים ללא בעיה במערכת הביוב ויכולים לגרום לנזק עצום למערכת כולה ויש לטפל בשורשי עצים ולא לקחת את הבעיה הזו בקלות ראש בכלל.

בבעיות במערכת הביוב כדאי להזעיק אינסטלטור מקצועי או חברת אינסטלציה לשירותי ביובית שיבואו לטפל בבעיית האינסטלציה שיש לנו.

הבלאי של מערכות הביוב השונות והצנרת כמובן שעם חלוף השנים מתחילות להחליד, להישחק ולהתיישן עקב הכמות הגדולה של מי השפכים, ופסולת הביוב השונה שעברה בהם במהלך השנים ושרשי עצים שחודרים למערכת הביוב משתנים וזזים במערכת הביוב עד שהם סותמים לגמרי את המערכת כולה הדורשים ביובית ואפילו גורמים עם הזמן לפיצוצים ושבירה של חלק ממערכת הביוב כולה. בנוסף חשוב לציין כי, החומרים והפסולת שנמצאים המערכת הביוב אלו הם דברים שצמחים מאד אוהבים והפסולת הזו בעבורם דשן וחומר מזין ושלא נדבר על מים בכמות בלתי מוגבלת ולכן שורשי עצים נוטים להימשך אל מערכת הביוב. ולכן, בכדי לטפל בבעיית שורשי העצים מה שצריך לעשות זה בעצם לחתוך ולא לתלוש את שורשי העצים באמצעות מכשירים מיוחדים ולאחר מכן יש לפזר חומר מיוחד שדוחה את השורשים וירחיק אותם מהאזור הזה למשך זמן רב.

לפיכך, שירותי ביובית למערכות הביוב העירוניות הם חשובים ונחוצים. בכדי להימנע ממצבים של סתימות ושורשים במערכת הביוב הדבר הכי פשוט יהיה זה לבדוק היכן נמצאת מערכת הביוב ולא לשתול בקרבתה עצים וצמחים למיניהם או פשוט לדאוג לתחזוקה קבועה של חיתוך שורשי העצים ולא לתלוש כי בעת תלישת שורשי העצים מה שיקרה זה שהם יגדלו יותר מהר וכמובן שיש לפזר חומרים דוחים שורשים שקיום תוכלו למצוא בכל מקום והשוק מלא ורווי בפתרונות להרחקת שורשים ומכשירים לחיתוכם.

 

https://fixall.co.il/sewage-treatment-sewage-pumping/

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*