מה צריך לדעת לפני שמזמינים ביובית? – ביובית בפריסה ארצית

תמונה: pexels

אם גם אתם זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים עם פתרון לכל בעיה בצינור הביוב או שאינכם יודעים כיצד להתמודד עם סתימות קשות, דעו כי ייתכן והצנרת שלכם ישנה אבל לא בהכרח.

יש להתייעץ עם חברה המספקת שירותי ביובית וצוות המומחים של החברה ישמח לענות על כל שאלה. תמיד ישנו הצורך להיות עם יד על הדופק ולשים לב לכך שמערכת הביוב והצנרת עובדות כשורה, אם זה בשטח עירוני או כפרי, ותיק וחדש, ציבורי או פרטי, במקרים בהם מתגלה תקלה חמורה, כזו שאינסטלטור או אפילו חברה מקצועית בעלת מספר עומדים ומכשור מתקדם לא מצליחים לפתור, יש לקרוא בדרך כלל לשירותי הביובית.

מה עלול גורם לביוב אצלכם להיסתם?

ישנם מזהמים שונים במערכות הביוב שגורמות לביוב להיסתם. אנשים שזורקים למערכת הביוב חומרים כמו בדים, מגבונים, או עיתונים, יוצרים סתימה במערכת הביוב. גם שומנים יוצרים סתימות, בגלל הנטייה של השומן להתגבש בסביבת מים, וליצור מבנים שסותמים את הצנרת. בצנרת הביתית, יש צורך לבצע ניקוי של צנרת הכיור אחת לתקופה.

אולם מסעדות, צריכות לשפוך את השומן אל בורות שומן על מנת למנוע מהשומן לזלוג למערכת הביוב. גם שורשי עצים שחודרים אל תוך מערכת הביוב הם גורם שיוצר סתימה במערכת הביוב, שבר בצינורות והצפות ביוב. כאמור, כאשר מתעורר הצורך לסלק פסולת כבדה במיוחד ממערכת הצינורות והביוב התת קרקעיים, או לחלופין, גם במקרים בהם לא נעשה כל נזק אך יש רצון למנוע זאת בעתיד, נקרא לשירותי ביובית – כאשר בונים בית או מבנה חדש, או כאשר רוצים להרחיב אותו. שירותי פינוי הפסולת הניתנים על ידי הביובית נעשים תמיד על ידי אותה דרך, אם כי הטכניקה יכולה להשתנות לפעמים מביובית אחת לאחרת.

אם זה על ידי שאיבה מאסיבית ועוצמתית במיוחד מהאדמה – באמצעות מנוע חשמלי או על ידי הפעלת לחץ מכני. שירותי ביובית בתל אביב או בכל עיר אחרת היא בעלת תפקיד מכריע בשמירה על ניקיון העיר ובריאות התושבים. באמצעות פעולות כמו שאיבת ביוב או פינוי סתימות, ביובית בחיפה מונעת חדירה של פסולת לסביבה העירונית, ובכך שומרת על סדר וניקיון ברחובות העיר.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*