מסעדות ומלונות בוטיק מיוחדים במינם

נכון שכאשר מדובר על מלון בוטיק מטבעו מציע עיצוב מוקפד, סגנון מיוחד ורמת אירוח מהגבוהות ביותר שיש, לצד חוויה אינטימית ושירות אישי. אבל יש מלונות בוטיק כל כך מיוחדים מבחינת הקונספט שהם מציעים שכאשר תגיעו אליהם תזכו לחוויה כל כך מיוחדת שקשה מאוד לתאר אותה במילים. לפניכם רשימה של כמה סוגי מלונות בוטיק אליהם תוכלו ללכת כדי להנות מחוויה מיוחדת במינה שאפשר לקבל רק כשמגיעים אל מלון בוטיק בירושלים.

מלון בוטיק ספרייה

מלון בוטיק – יש מלונות בוטיק שמציעים עיצוב ואווירה של ספריה. כל מה שמאפיין ספריות יוקרה מבחינת השקט, הסידור המוקפד, הניקיון והאלגנטיות בא לידי ביטוי בעיצוב ובאווירת האירוח שבמלון בוטיק שכזה. כל חדר במלון הבוטיק מאובזר בספריית עץ יוקרתית כאשר תוכלו לקרוא ספרים שונים לפי קטגוריות כמו מדע, תרבות או היסטוריה.

מלון בוטיק קרח

מלונות בירושלים -תוכלו גם להנות ממלון בוטיק שכולו עשוי קרח. אומנם לא מדובר בחוויה חמימה במיוחד אבל כן מובטחת לכם חוויה מיוחדת עם שלל פעילויות. יעמדו לרשותכם מתקני החלקה על הקרח, מזחלות שלג, מתקני ספא לחימום הגוף וסאונות. במלון בוטיק קרח יש גם משקאות אלכוהוליים קפואים ומאכלים מיוחדים התואמים את האווירה.

מלון בוטיק מתחת למים 

מלונות בוטיק בירושלים – מלון בוטיק המציע סוויטות של ממש שנמצאות כמה מטרים בעומק הים. תהנו מנוף האלמוגים וחיות הים השונות לצד מאכלי ים טעימים במיוחד ועיצוב ימי מוקפד וטרופי. חלונות הראווה של החדר ושל המלון צופות ללהקות דגי ים מיוחדים ותוכלו אפילו לצאת לסיורי צלילה או לקחת קורס צלילה אם מעולם לא צללתם.

מלון בוטיק באווירה צרפתית

מלון בוטיק – סוג נוסף של מלונות בוטיק עם טעמים בלתי נשכחים הוא מלון בוטיק שזור באווירה צרפתית. מלון כזה מציע עיצוב צרפתי מוקפד, יינות משובחים, ביקור ביקב והכנת יין. תהיה לכם הזדמנות ללגום מותגי יין פרטיים איכותיים ולהנות מריח משכר וארומטי. אם מעולם לא ביקרתם בצרפת הרי שזו הזדמנות מצוינת לחוויה צרפתית אמיתית.

מלונות בצפון – הרשימה ארוכה ולא מנינו את כל מלונות הבוטיק המיוחדים על סוגיהם השונים אבל בהחלט מובטחת לכם חוויה מיוחדת בכל מלון בוטיק אשר תבחרו.

מוזמנים לעיין בכתבות נוספות בפודתי אוכל כשר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*