דלתות פנים ומטבחים לכל בית. מה עדיף, דלת קטנה או דלת גדולה?

תמונה: shutterstock

דלתות פנים יכולות להגיע בגדלים שונים, ישנן דלתות גדולות מאוד ויש דלתות קטנות. אך מבחינת גובה ורוחב ישנו סטנדרת מסוים אשר בו חייבות הדלתות לעמוד, לא יתכן שתיהיה דלת אשר בה אף אדם לא יכול לעבור כי היא נמוכה מידי או צרה מידי. לכניסה הראשית לבית אפשר לקנות דלת גדולה יותר אשר מרשימה יותר את כל מי שנכנס או יוצא מהבית. כמובן שגודל הדלת גם תלוי המון בגודל של הדירה. ישנם גדלים של דלתות אשר לא יכנסו לכם בבית לכן זה מאוד תלוי גם בגודל של הדירה עצמה.

דלת כניסה.

הדלת הראשית, דלת הכניסה והיציאה מהבית היא הדלת החשובה ביותר שיש בכל בית. הדלת הראשית צריכה להראות טוב כדי להעניק מראה טוב יותר לבית עצמו. שווה להשקיע על דלת כניסה ראשית יותר מאשר על דלתות החדרים בגלל הסיבה שהיא יכולה להשפיע על כל הנראות הכללית של הדירה.

מה לגבי מטבח לבית?

מטבחים – מטבח זה אחד המקומות הכי חשובים בבית, על המטבח להיות מתוכנן היטב מבחינת גודל ומיקום המטבח. לרוב המטבח יהיה ממקום סמוך לסלון או לפינת האוכל של הבית (במידה ויש פינת אוכל כמובן).

מטבח גדול או מטבח קטן?

גם במקרה הזה גודל המטבח מושפע ותלוי מאוד בגודל של הדירה עצמה. לא חכם לשים מטבח ענק אם הוא בא על חשבון גודל שאר החדרים בבית. מטבח כן צריך להיות בעל מרווח ועם מקום לזוז בחופשיות, אבל זה לא אומר שכל שאר החדרים צריכים להיות קטנים רק בשביל מטבח גדול. לכן רצוי מטבח גדול אבל שלא יהיה גדול מידי ויגזול מרחב מחדרים אחרים בבית אשר גם הם חשובים לא פחות.

לסיכום.

מטבחים  – גודל של מטבח או גודל של דלת הכניסה לבית צריכה להיות תלויה בעיקר בגודל הכללי של הדירה עצמה. לדירה קטנה לא יתאים דלת פנים ענקית כמו שלדירה גדולה לא יהיה מתאים מטבח קטן מימדים. יש לבחור בתבונה מטבח ודלת כאחד.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*