חדלות פירעון–אירוע מרכזי וחשוב

תמונה: שאטרסטוק

הוצאה לפועל – חדלות פירעון הוא אירוע פיננסי כאשר אדם, חברה, או בית עסק אינם יכולים לשלם את חובותיהם. זו היא תולדה של מדיניות כלכלית מתמשכת שבסופו של יום לא מאפשרת המשך התנהלות תקינה בתא המשפחתי או אינה מאפשרת לנהל את העסק בצורה יציבה ורציפה. בעזרת עורך דין חדלות פירעון או עורך דין הוצאה לפועל ניתן להתמודד עם כל אחת מהסיטואציות האלה ולמזער את הנזקים עד כמה שניתן. האינטרס שלכם במצב כזה הוא למצוא עורך דין המתמחה בתחום, אשר בעזרת ניסיונו העשיר תוכלו לצאת מזה חזרה אל דרך המלך. קיימים בחוק מספר אפשרויות ופתרונות המותאמים למצב של יצירת חובות אשר מציעים דרך להתמודד עם החובות. לעורך דין חדלות פירעון יש את הידע והניסיון שמאפשרים לו להתאים את ההליך הנכון עבורכם שיאפשר לכם לצרת לדרך חדשה בחיים ללא חובות.

מה התנאים לניהול הליך חדלות הפירעון?

חדלות פרעון – בחוק יש תקרת מינימום של חובות לאדם פרטי ולבית עסק בהם צריך לעמוד כדי להיות זכאי להיכנס להליך של חדלות פירעון, כמו גם הגדרות משפטיות נוספות שאתם צריכים להכיר לעומק, לפני שאתם מגישים את הבקשה שלכם. אם אתם לא עומדים בדרישות הסף הללו סביר מאוד להניח שבית המשפט ידחה את הבקשה שלכם ואתם תבזבזו זמן ומשאבים על פתרון שאינו הולם את הסיטואציה שלכם. בעזרתו של עורך דין חדלות פירעון שהוא היועץ המשפטי שלכם, תבינו הכל. עורך הדין הוא הכוח החזק ביותר שעומד לרשותכם על מנת להבין האם אתם נמצאים במצב של חדלות פירעון המאפשר לכם לגשת להליך של חדלות פירעון שיגן על הזכויות שלכם.

שלב אחרי שלב – מטפלים בכל אחת מן הבעיות

פשיטת רגל – עורך דין חדלות פירעון מצליח לצייר תמונה ברורה של הסיטואציה המשפטית לכל לקוח ולקוח על פי הנתונים האישיים שלו. על בסיס המידע שהוא מקבל מהלקוח, עורך הדין יעזור לבנות את רצף הפעולות והאסטרטגיה הנחוצה ללקוח על מנת להגיע לחוף מבטחים.

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*