כל הדברים הקטנים יוצרים בסוף שינוי גדול, תתפלאו כשתראו איך חזות הפנים משתפר בעקבות כמה טאצ'ים לעיצוב הגבות באמצעות הלחמת ריסים

תמונה: שאטרסטוק

הלחמת ריסים הוא טיפול בו שוזרים (מדביקים) ריסים מלאכותיים על הריסים הטבעיים. הלחמת ריסים היא שיטה מבוקשת ביותר בתחום היופי והטיפוח אצל הקוסמטיקאית על מנת להשיג מראה של פנים אסתטיות המדגישות את העיניים.

חשוב לדעת כי מאז ומעולם מראה של ריסים ארוכים ומעובים המדגישים את העיניים נחשב לסמל של יופי נשי. ואולם, לא לכל אישה יש ריסים כאלה, אם זה מפאת הגיל, או שנולדה עם ריסים דלילים ועוד כמה סיבות, אך הרצון שלנו לקבל את המראה היפה, עם העיניים המודגשות והמושלמות גורם לנו לרצות לשפר את חזות הריסים- ועל ידי הלחמת ריסים המעניק לנו את הפתרון האידיאלי המשפר את המראה והביטחון העצמי שלנו. אז אם החלטת על הלחמת ריסים על מנת להדגיש את העיניים ולקבל תוצאה מדהימה ויפה עליך לדעת כיצד נעשה הטיפול ואיך תוכלי לקבל את המיטב של התוצאה הרצויה של ריסים במראה טבעי וגם שיחזיקו זמן רב יותר.

כאמור, באמצעות שזירת ריסים מתאימים ניתן להשיג את המראה הטבעי והמושלם, שכלל לא ישימו לב שעשית הלחמת ריסים. כמו כן, הטיפול נערך בדרך כלל כשעה וחצי עד שעתיים ומחזיק מעמד בין שלושה שבועות לחודש. הטיפול נעשה כאשר את שוכבת בנוח על מיטת הטיפולים של מעצבת הריסים שלך. חשוב לציין כי התהליך עצמו לא מסוכן ולא מכאיב, לעתים ישנה תחושה של אי נעימות מהתחושה של צריבה קלה מעת לעת תוך כדי פעולת ההלחמה. במהלך הטיפול נדרש מהמטופלת לשכב ללא תזוזה ובעיניים עצומות. כל זאת נעשה כאשר מדביקים את הריסים התחתונים לחלק התחתון של העין כדי שלא יפריעו להלחמה. לאחר מכן מנקים היטב את הריסים העליונים, כאשר בעזרת מסרק מיוחד מפרידים את הריסים אחד אחד זה מזה. את ההלחמה מבצעים מהצד החיצוני אל הצד הפנימי, כאשר אחרי כל ריס מלאכותי אחד שמודבק לריס אמיתי מייבשים את ההדבקה וזאת בכדי למנוע מריסים סמוכים להיצמד. חשוב להזכיר כי הלחמת הריסים מתבצעת על הריס הטבעי ולא ישירות על העפעף וכן הדבק לא בא במגע עם העור ולכן אין כל חשש לבצע את הטיפול. טוב אז הלחמת ריסים עושים רק אצל משהיא שעשתה קורס הלחמת ריסים במקום מוכר צריך לזכור.

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*